негов (прид.) - заштитен (прид.)

Мотивите на Енди се секогаш опскурни, дури и тогаш кога се само-анализира.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во едно апстрактно дело од 1965 насловено ЕКСПЛОЗИЈА, сјајни сино-зелени наноси од спреј акцентирани со црвени потези со креон, служат како подлога за широки потези со четка (налик на оние на Клајн: овие потези со четка се изведени врз плоча со боја на сепија којашто Бојс ја нарекува - Beize, еден од најкористените материјали во тоа време.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Исто така, 138 новина е и тоа што работникот кој на лице место ќе биде фатен дека не ја користи неговата заштитна опрема и не ги почитува правилата ќе биде казнет со парична казна од 50 евра (чл. 59, ЗБЗР).
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Тоа сум јас.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во раните шеесетти, Бојс започна да користи уште еден материјал кој подоцна ќе стане негов заштитен знак, агресивна и груба, кафеава боја за широка употреба наречена Braunkreuz.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Во своите дела: “The Philosophy of Andy Warhol” (1975), “Andy Warhol’s Exposures” (1979), и “POPism” (1980), Ворхол во голема мера кажува за себе, но на еден монотон, наизглед плашлив начин со кој си поигрува со нештата и кој стана негов заштитен знак - додека неговиот конверзациски стил се базира на општествениот репертоар од доцните години на дваесеттиот век.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)