негов (прид.) - главен (прид.)

Досега може не е исполнета ни половината, ни четвртината од целиот план изработен од комитетот и неговиот Главен штаб.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Оттогаш тоа станува негова главна професија, покрај сликањето, пишувањето и илустрирањето книги. филмови: 1966 Tranin tree 1967 Revolution Five Postcards From Capital Cities 1969 Intervals 1971 Erosion 1973 Прозори (Windows) Water Water Wrackets 1976 Goole Bu Numbers 1977 Драг телефону (Dear Phone) 1978 1 - 100 Прошетка низ “H” (A Walk Through H) прикажан на фестивалите во: Лондон, Единбург, Њујорк, Чикаго, Мелбурн, Хонг Конг награди: “Хуго”, на фестивалот во Чикаго Vertical Features Remake прикажан на фестивалите во: Единбург, Њујорк, Чикаго 1980 THE FALLS прикажан на фестивалите во: Лондон, Единбург, Берлин, Чикаго, Мелбурн, Сиднеј награди: BFI i “L,Age d,Or”, Белгиската кралска кинотека, Брисел 1981 Art of God прикажан на фестивалите во: Единбург, Мелбурн, Сиднеј, Чикаго, Њујорк награди: Мелбурн, Сиднеј Zandra Rhodes прикажан на фестивалот во Чикаго награда: “Hugo”, на фестивалот во Чикаго 68 Margina #8-9 [1994] | okno.mk 1982 Договор на цртачот (The Draughtman’s Contract) прикажан на фестивалите во: Единбург, Венеција Лондон, Њујорк, Берлин (Forum), Ротердам, Сиднеј, Мелбурн 1983 Four American Composers (документарен филм за Канал 4 Телевизијата, за композиторите Џон Кејџ, Роберт Ешли, Филип Глас, Мередит Монк) 1984 Прскање (Making A Splash) A TV Dante - Canto 5 1985 Inside Rooms - The Bathroom 1986 ZOO (A Zed and Two Noughts) прикажан на фестивалите во: Лондон, Ротердам, Берлин, Њујорк, Токио 1987 СТОМАКОТ НА ЕДЕН АРХИТЕКТ (The Belly of an Architect) прикажан на фестивалите во: Кан, Единбург, Њујорк, Монтреал, Чикаго награди: Брајан Донахју, награда за најдобра маска во Чикаго 1988 ДАВЕЊЕ ПО БРОЈКИ (Drowning by Numbers) prika`an na festivalite vo: Kan, Edinburg, Барцелона, Рио де Жанеиро, Њу Делхи, Торонто награда: Питер Гринавеј, Награда за најголем уметнички придонес, на фестивалот во Кан 1989 ГОТВАЧОТ, КРАДЕЦОТ, НЕГОВАТА ЖЕНА И НЕЈЗИНИОТ ЉУБОВНИК (The Cook, the Thief, Nis Wife and Her Lover) прикажан на фестивалот во Венеција 1992 КНИГИТЕ НА ПРОСПЕРО (Prospero’s books) 1994.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Траверза- препречница, која како попречен бедем се спротиставуваше на секој отпор, при тоа препречена во ходникот на животот му се спротиставуваше, истовремено потпирајќи го како негов главен р`бет, столб на кој животот се држеше.
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Слично на онаа отворена финална трансценденција на неговиот главен јунак во еден од најкратките и најлирските раскази: „...
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Досега ги објавил книгите: „Младиот мајстор на Играта“ (куса проза, 1983); „...или...“ (куса проза, 1986);
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Лесно го најдов Казахстан и неговиот главен град Алма Ата.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Потоа со прстот тргнав подолу.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Почнувајќи од Lost in the Funhouse, проблемите на пишувањето, положбата на писателот во креативниот процес и врските помеѓу стварноста и помнењето се меѓу неговите главни теми; самиот Барт често се појавува како лик во сопствените дела (на пример, во споменатата збирка, во ро­манот Letters, па и во овде објавениот расказ).
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Покрај албанскиот јазик, се служеше со германскиот, францускиот, научени за време на австриската, потоа француската окупација на родниот Поградец за време на Првата светска војна, потоа тука беше и неговиот мајчин јазик, кој всушност беше и неговиот главен клуч-јазик, во неговата врска клучеви јазици.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Брзо сакам со еден поглед да ја примам сета содржина на телеграмата: не беше ниту повик за враќање, ниту барање, рапорт за палестинско-американските преговори, туку беше упатена порака до Јасер Арафат со која се бараше да бидат водени разговори со него, со неговите главни соработници со југословенска делегација на чело со Сојузниот секретар за надворешни работи на СФР Југославија Будимир Лончар, кој воедно требаше да оствари прва официјална посета на Република Тунис по падот на Хабиб Бургиба и по преземањето на власта од новиот претседател Абедин Зине Бен Али.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Синот-наратор во доцните години на животот тешко се помирува со загубата на семејството чиј крај на неговите главни протагонисти не е овенчано со враќањето од егзил во некогаш напуштената родна земја.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Во други пригоди за помалку значајни телеграми добивани од Шестата управа сум покажувал поголема заинтересираност, возбуденост.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Но остануваше нешто посилно, пријателската доверба, желбата да се истрае во праведната мисија на мирот.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Палестинското прашање и неговите главни протагонисти со кои ме доближи функцијата и природно требаше да ме оддалечи, стана значен дел од мојот живот.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Меѓу неговите главни помошници се седумдесет и седумте џуџиња – советници, записничари, навигатори...
„Авантурите на Дедо Мраз“ од Ристо Давчевски (1997)
Цивилизациските неугодности имаат врска со проблематиката на човечките импулси.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Тоа беше негов главен вектор.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Но како се случи и еден од неговите главни прчови да го завикаат Сталин, никако не можеше да разбере.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)