негов (прид.) - есеј (имн.)

22 Може да се осети во Кантовата употреба на зборовите “имај смелост” и “биди храбар” неговото чувство дека претходните генерации се препрека за прогресот на човештвото.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Така Кант, на пример, објаснува во неговиот есеј Што е просветителство? дека човештвото не успеа да достигне зрелост сѐ до добата на просветителството, не затоа што на претходните генерации им недостасуваше интелигенција, туку затоа што тие не се осмелуваа да ја применат, не ја имаа храброста да ја користат нивната интелигенција без нечие друго водство.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Според тоа традицијата треба да се надмине.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
10. Според Бретон, тој за прв пат ги видел нејзините дела во 1943; види го неговиот есеј “Marija” во Marija exh, кат. на галеријата Julien Levy, New York, 1948, (повторно објавено во Le Surrealisme et la Peinture од Бретон, Paris, 1965, стр. 318 -21).
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
9. Види Villiam Camfield, Marcel Duchamp: Fountain, Houston Fine Arts Press, 1989, кат. бр 12, стр 170.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Но, кога се анализира неговиот есеј „Боите во архитектурата“ (1981), работите стануваат многу појасни.
„МАРГИНА бр. 19-20“ (1995)
Еден ден ми беше подготвила за диктат еден текст на Монтењ од неговите есеи.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Моите дипломатски мисии во суштина ги разбирав во откривањето на новите можности на пријателството во напорот да се издржи, осмисли и пренесе човековата судбина.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Знаменитиот есеист од ренесансната епоха Мишел Екем Монтењ, еврејскиот маран, преобратен христијанин, во една од најчитаната книга на сите времиња, во неговите Есеи, на пријателството му посвети одделен есеј кој не престанува да се толкува речиси пет векови.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Во неговиот есеј “Diffѐrance” од Маргините на философијата (1982), Дерида го сковува неологизмот “diffѐrance” за да реферира не на она што постои (јазикот), туку на она што не постои, и на тој начин да го стави под прашање секој онтолошки приод што се обидува да определи некаков поим на Битие заснован врз присуство.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)