ист (прид.) - страна (имн.)

Слично како слушањето на музиката и гледањето на ликовни уметнички дела, започнува и допирот да се хуманизира со уметноста на виртуелните машини. Janez Strehovec е доцент на Факултетот за општествени науки при Универзитетот во Ljubljana, каде што предава социологија на групната култура. превод: Славица Пешевска. 1 - Philosophien der neuen Technologie, изд. Ars elektronika, Merve, Berlin, 1989, стр. 126. 2 - Digitaler Schein, изд. F.Rotzer, Frankfurt, 1991, стр. 350. 3 - Philosophien der neuen Technologien, стр. 125. 4 - Aisthesis, Wahrnehmung heute (зборник на расправи), Leibzig, 1990, стр. 46. 5 - P. Virilio, „Das irreale Monument”, Berlin, 1992, стр. 43. 46 Margina #15-16 [1995] | okno.mk 6 - F. Popper, Die Kinetische Kunst, Koln, 1975, стр. 29. 7 - G. Deleuze, Podobagibawe, Ljubljana, 1991, стр. 62. 8 - Istoto delo, стр. 64. 9 - Тука е важно Adorno-вото разликување помеѓу општествената техника и естетската техника, којашто не е доследна на господарењето над природата, туку е конститутивен, со содржината интегриран прием, за што пишуваше Heinz Paetzold во Nomarxistische Asthetik II: Adorno-Marcuse, Du:sseldorf, 1974, стр. 46. 10 - Digitaler Schein, ур. F. Rotzer, Frankfurt, 1991, стр. 157, 158. 11 - Stelarc: „Gesteigerte Gebarden/Opsolete Begehren”, каталог Endo und Nano, Linz, 1992, стр. 233. 12 - J. Baudrillard, Trancparens des Bo:sen, Berlin, 1992, стр. 22. 13 - „Out of control”, каталог Ars electronice, Linz, 1991, стр. 15. 14 - Истото дело, на истата страна. 15 - K.Marx, F.Engels: Избрана дела, I. книга, Ljubljana, 1969, стр. 339. 16 - G.W.F.Hegel, Sa:mtliche Werke, 12. I, Stuttgart, 1953, стр. 68. 17 - W.Benjamin, „Umetnicko delo v casu tehnicke reprodukcije”, Misel o sodobni umetnosti, Ljubljana, 1980, стр. 87, 88. Nick White okno.mk | Margina #15-16 [1995] 47 [изјава дадена 1988 од Џерон Ланиер, еден од зачетниците на идејата за ВР: Говорејќи идеалистички, можам да се надевам дека виртуелната реалност ќе пружи искуство со многукратни реалности, инаку искуство кое го отфрлаат многу луѓе од Западната цивилизација.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Со различни параметри на допирот се иницира, обликува, програмира и преобликува симулираниот пат на примателот низ инсталациите, градени врз основа на технологиите на виртуелната реалност.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Што можеме да дознаеме од овој чуден артефакт?
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Каталогот ни кажува дека Макс Бергман е германски сликар кој се сретнал со Дишан во Париз 1910 година (на изложбата, дневникот на Дишан беше изложен во истата витрина и отворен на истата страна на која е забележана нивната прва средба).
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
На истата страна кај Жари наоѓаме: „Бог е надвор од сите димензии, но Тој е во нив. Тој е точка“. И „Бог е бесконечно мал“.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
На истата страна од масата, во првата фиока, беше сместен двоглед од руско производство (“зделано в СССР”).
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Имаше многу голем нос и две очи од истата страна на носот, што мислевме дека е неверојатно смешно. m Грот: Одеше во државниот колеџ Евергрин? !
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Неговата уметност не претставува за него спас, затоа што таа, како и тој се наоѓаат на истата страна на”ѕидот”.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Другиов грамофон ја свиреше песната од другата страна на плочата или пак друга бразда од истата страна, зарем не?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
На истата страна од ходничето, само сосема во долниот крај, од лево, две исти просторијки во кои Роса ги смести своите пет моми, братот на свекорот, скркуленото старче Диониш и помалечката сестра Сава, една од близначките.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Со крајчето на свеста знае дека Чана нема да ја препушти на милост и немилост на зимата што наидува, знае дека неа и нејзината Митра на иста страна од паланѕата ги има ставено, со иста замислена тежина иако самата смета повеќе од три Митри заедно со внучињата.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Двете глави на Јанус ги фрлаат двата анихилирачки стрипа, и го прашуваат Бедмен, обидувајќи се да бидат синхронизирани: -И, пингвините? Каква врска имаат?!
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Затоа ми се обраќа со молба за помош, за да не ја суредат неговата сакана ќерка.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Ми пречи кога ќе ми се обрати некој почитуван психијатар, кој претходно ме нападнал во јавноста со зборовите: „Тој така зборува пред децата, а ние сме на истата страна во борбата против страдањето“, и испаѓа дека тој има ќерка од осумнаесет години која „одлепува“, и за која тој не сака да им падне во рацете на полициските психијатри и да добива електрошокови. Margina #21 [1995] | okno.mk 61
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Тие се сепак другари, иста страна.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
А гледам, пак исто гледам, вели а ништо исто не видувам. Пак на иста страна се стемнува, вели, а вемерите не се исти.
„Пиреј“ од Петре М. Андреевски (1983)
Ова јас го реков уште во 1842 година и досега верувам во вистинитоста на оваа забелешка.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Како може поданикот да ги сфати сите причини, намери, размислувања; различните видици на истата страна и разгледувањата на другата?!
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Тој и натаму седеше неподвижно, со главата свртена на истата страна.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)