главен (прид.) - тема (имн.)

Сите Бојсови дела можат да се протолкуваат како обид за враќање и повторно прикажување на почетокот на редот со цел да се избегне длабоката болка која човекот го доближува до смрта.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Камењата и дрвјата стојат едни наспроти други како кристално­то саќе и течниот мед. (Камењата покрај тоа ги претставуваат и скалите на кои Бојс бил ранет за време на Втората светска војна.) И тука главната тема е преминот на метаморфозата.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во Бојсовата еколошка скулптура направена 1982 г. за Касел, тврди, неподвижни, мртви камења лежат стркалани на земјата, а живи дрва се посадени во земјата за да ги надоместат.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ваквиот идеализам мора да страда, а Дишан не ни дава никакво решение; тој слободно ја признава својата сопствена сексуална фрустрација како главна тема на својата работа, како нпр., неговата игра со зборови со lit- terature: lits reatures - “кревети и промашувања” (или само промашување).
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Секогаш кога Татко и Камилски дискутираа за јазиците, тие речиси забораваа на главната тема, се вовлекуваа во нови и нови подрачја.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Кога беше помлад, успеваше беспрекорно да го одржува распоредот на книгите според подрачја и главни теми.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Првин ќе извршиме избор на главните теми и идеи од нашите книги и, се разбира, не само од нив.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Со денови случкта со дедо Иван беше главна тема на разговор и меѓу возрасните и меѓу децата.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
За да го помогне овој процес, кој го нарекуваме “реавторизирање”, терапевтот може да постави многу различни прашања, вклучувајќи ги оние кои може да се наречат прашања на “нивото на акција” и на прашања од “нивото на свесност”.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Прашањата од нивото на акција ги поттикнуваат индивидуите да пронајдат посебни излези за редоследот на настаните кои се одвивале со текот на времето во согласност со главните теми. 48 Margina #4-5 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Заткулисните игри околу наследството беа главна тема во куќата.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Набргу мина на главната тема: - Утрово ми рековте, морам да признаам тоа силно ме вознемири, дека ние сме го убиле природниот Бог во душите на луѓето и на негово место сме го поставиле партискиот Бог?!
„Атеистички музеј“ од Луан Старова (1997)
Ние постарите имигранти живеевме и се боревме низ еден период кога казанот за претопување беше прифатлив феномен, и американизацијата беше главна тема во американскиот живот.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
И знам дека ако те сожалувале понапред, сега веќе те жалат и главна тема си им на сите, зашто си жива приказна што се движи.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Фугата се познава по тоа што на почетокот има само еден глас кој ја пее главната тема.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Секој од каноните во Музичката понадица како главна тема има некаква варијација од кралската тема, при што сите претходно опишани системи за усложнување се обработени до крај, а понекогаш дури се и комбинирани.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Секој нареден глас влегува во играта пеејќи ја главната тема, и притоа е често придружен со секундарната тема од некој друг глас, додека веќе влезените гласови продолжуваат да еволуираат зависно од имагинацијата на авторот.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Почнувајќи од Lost in the Funhouse, проблемите на пишувањето, положбата на писателот во креативниот процес и врските помеѓу стварноста и помнењето се меѓу неговите главни теми; самиот Барт често се појавува како лик во сопствените дела (на пример, во споменатата збирка, во ро­манот Letters, па и во овде објавениот расказ).
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Ова поглавје ќе се фокусира на нивната дијагноза на причините за губењето на јавниот простор и последиците од истото врз демократијата, преку 80 проучување на нивните модели на јавната сфера: моделот на „дискурзивен јавен простор“ на Хабермас и „агонистичкиот“ концепт на јавниот простор на Арент.90 3. 1.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Хабермас за јавната сфера Јавната сфера може да се посматра како главна тема на делото на Хабермас, како нужен предуслов за вистинска демократија.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)