пред (предл.) - камера (имн.)

Ворхол со ова ја порекну­ваше идејата за забава околу која што е концентриран американскиот комер­цијален филм.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
За ова кратко време прекршени се неколку зададени филмски конвенции. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 107
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Притоа ја користеше нејзи­ната директна антитеза - досадата, не само како впечаток што најчесто го оста­ваат неговите филмови, туку и како чувство на самите протагонисти кои се досадуваат пред камерите.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Првата ја крши девојката која одбива да се преправа и му упатува на Ондин забелешка надвор од зададените рамки реагирајќи на неговото позерство пред камерата.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Втората, уште погруба, ја крши Ондин, кој сфаќајќи ја оваа забелешка преминува од вербални на физички удари, и јавно, пред камерите, ја казнува девојката, однесувајќи се како личност со не само неограничена лична слобода, туку и како некој кому сѐ му е дозволено.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)