во (предл.) - дигитален (прид.)

Во дигиталните мрежи, налик на некогашните типови на економии, информацијата се произведува за да биде разменета или трансферирана.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Па сепак, во дигиталниот трансфер текстовите се разменуваат според атемпорална логика и низ дигитални значења. (Дигиталниот текст е оној чијашто севкупна содржина е квантизирана.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Во текст, на пример, фонтот мора да биде мислен независно од пишуваните ознаки, итн.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Фонтовите се индикативи на она што во дигиталниот текст е познато како протокол.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Од физички знаци на исклученост, границите се претвораат во дигитални типови на ограничување.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Оваа миграција преку екраните во дигиталниот инфо-свет ја означува првата фаза на пост-индустриското општество.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
До 2008 г. повеќето луѓе што живеат во постиндустрискиот хабитус ќе поминуваат „прикопчани“ на инфо-световите од другата страна на екраните, исто толку време колку што поминуваат во материјалните светови.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Универзалноста на 0 и 1 во магијата и религијата - Јин и Јанг, - денес се манифестира во дигиталните сигнали, двата бита кои се во основа на примената на сите дигитални програми во светот на нашите мозоци и во нашите оперативни дискови.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
ЧОВЕКОТ КАКО ПРОГРАМ. ИЛИ ЧОВЕКОТ ВО ПРОГРАМИТЕ
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
Светоста на нашиот телесен имиџ, заедно со ирационалните табуа во врска со сексот и смртта по сѐ изгледа се најупорните анахронизми на мислата во индустриската ера. човечкото суштество на иднината можеби ќе биде био-компјутерски хибрид со облик каков што ќе се посака, или “електронски ентитет” во дигиталниот инфо- универзум.
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)
КИБЕРРЕЛИГИЈА НА БЕБИ- БУМЕРИТЕ До 2000-та година преокупациите на беби-бум генерацијата ќе бидат дигитални или (ако ги употребиме старите парадигми) филозофско-спиритуални...
„МАРГИНА бр. 32-33“ (1996)