во (предл.) - активен (прид.)

Нашата цел мора да биде да ги обедини во активен и пасивен отпор спрема Германија.
„Британските воени мисии во Македонија (1942-1945)“ од Тодор Чепреганов (2001)
Понекогаш разговараа, исто така, да се ангажираат во активен отпор против Партијата, но немаа претстава како да го направат првиот чекор.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Пасивниот воајеризам со снимање на филм или со некој друг начин на бележење се претвора во активен процес (креација). 96 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Доколку и понатаму � се препуштиме на оваа психоаналитичка насока, можеме да заклучиме дека Вор­холовото опсесивно бележење на наста­ните околу себе е обид за компензација на личната пасивност.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Александар разбра во целост и донесе репортажа што го покажуваше среќниот живот во ветеранската населба, каде поранешните ветерани се собираат пред уредно искосените тревници на нивните куќи, за пријателски да разговараат и да евоцираат спомени од времето кога беа во активна служба на гардата.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Беше убеден дека волците не се во состојба да му нанесат зло, освен ако се решат со денови да го држат во опсада, во што не веруваше, и најпаметно решение би било да седи затворен во колибата и да чека да помине ноќта, но нешто во него се креваше и го тераше да се стави во активна борба со волците.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Камил Коро (Camille Corot) знаеше да каже: „Постојано го проколнувам Бога да ми го врати детството назад, да ми допушти да ја видам природата која ќе ми се прикаже како на дете, без предрасуди”.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Паралелно со развојот на сликарството во реализмот, а по него и импресионизмот, кои ѝ даваа неприкосновен приоритет на објективната, необре­ме­нета визија, Раскиновата идеја наречена „невиност на окото”, постепено се трансформираше во активен естетски принцип.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Нашите уленици се развиваат во активни субјекти! Каков интерес за проблемот на Дрисла!!!
„Тополите на крајот од дедовата ливада“ од Бистрица Миркуловска (2001)