во (предл.) - медиум (имн.)

Со исклучок на старо-латинскиот, сѐ друго во Џармановиот пристап на религиозната тема на страдањето на св.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Во текот на 1970 год. за прв пат работи на филм, како сценограф на Демон (The Devils) на Кен Расел.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Истовремено почнува да истражува во медиумот на филмот, снимајќи ги првите материјали со камера супер-8.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Преку априоризам на хаотичното сетилно спознание и естетската перцепција или аперцепција на целокупната хабитација ја рехабилитирав само-целта на животот и од мноштвото про форми, односи, супстанции, модуси, комуникации за да избегам од загушливоста и монотонијата на секојдневието, избрав имагинарни слики-еквиваленти на стварноста која ја грабев за себе како совршена уметност за себе-вообличување, во несовршените материјални форми што ме опкружуваат и постојат во медиумите (средините) на реалноста.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Тука се сексуалните и социјалните грешки (јунаците на неговите филмови се на маргините на општеството), потоа фетиш кон другите типични грешки во медиумот и базирање на естетиката врз нив, како и фетишизирање на цивилиза­циските грешки (униформираност, конзу­мер­ ство, отуѓување) и нивно славење.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Во таа смисла може се говори за Ворхоловото и попартовското фетишизирање на амбле­мите на сопственото време, како и за него­вите фетиши-грешки.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Бездруго оттаму и потекнува пренасочувањето кон естетиката, бидејќи во медиумот на уметноста можеби порано би засветкало она што од поими составениот говор го спречува. Спонтано не се приклонувам кон тоа да тврдам дека уметноста го открива предметот.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Го имаме овој интересен конфликт - смислата на насоката, потребата да се стигне некаде, но во медиум кој има своја сопствена, веројатно различна, смисла на насока. okno.mk | Margina #17-18 [1995] 143 ñКако се нарекуваш себеси деновиве, продуцент?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Многумина од оние кои што добиле простор во медиумите како коментатори или претставници на пост-Е генерацијата, се или стари шеесетти-типови (како Фрејзер Кларк) или луѓе кои ја фураат визијата на шеесеттите (како Колин Ангус од Шејмен).
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Може да му се замери дека ова се копнежни фантазии на стар хипик.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Ова предизвика многу превирања во медиумите, на кампусот и во престолнината на државата, но не дотурка многу далеку.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Елен Лејбовиц Ce 8 mai 2001 Monsieur, Hier, les mdiаѕ parlaient dunbаllеt diрlоmаtiquе Skopje, tandis que se htаiеnt M. Robertson et Solana la rencontre du President Trajkovski. Certes, cebalet diplomatiquе est lexpression соnѕасrе, mais je nаvаiѕ jamais rаliѕ јuѕquе-l combien cocasse est le tableau quеllе vоquе. On est loin du Lас des суgnеѕ. Enfin, dfаut de gracieux entrechats ces dаnѕеurѕ pourront реut-trе continuer рrѕеrvеr lеѕѕеntiеl. Ici, en France, аuјоurdhui on ftаit la victoire du 8 mai 1945!!! Ainsi va le mоndе Et јеѕрrе quun jour il y aura en Mасdоinе la ftе dunе Concorde сlbrеr. Hlnе Lejbowicz 14 мај 2001 г.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Вчера, во медиумите се зборуваше за вистински дипломатски балет во Скопје, додека г.Ричардсон и г.Солана брзаа на средба со претседателот Трајковски.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)