приказна (имн.) - ги (зам.)

Ама умееше да ме слуша, додека сите мои приказни ги сместуваше во своите „фајлови“ и ги редеше по датуми за да може да ги препрочитува.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Каде и да се чуеше некаква хула за божествениот образ, како со крилја, тој прелетуваше над сите земји и со јасни приказни ги разрушуваше сите соблазни и упатуваше кон права вера, исполнувајќи го оставениот завет на Павла.
„Пофалба на нашиот татко и учител словенски Кирил Филозоф“ од Климент Охридски (1754)
Таа приказните ги дели на розови, црвени, жолти, сини, зелени и шарени.
„Јас - момчето молња“ од Јагода Михајловска Георгиева (1989)
Болките и тегобите беа слични на тие што сум ги доживеал кога два пати во животот сум морал да земам лаксатив, само што овде олеснувањето не одеше толку брзо и толку лесно.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Бидејќи овие приказни ги имав слушано уште многу одамна, не бев сигурен зошто тетка Марија ја викале „смрдлива“ - дали поради тоа што смрдела или поради тоа што општо била нечиста - не знам.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Знаевме - приказните ги раскажуваат бабите, а дека знае да раскажува и книгата-не верувавме!
„Добри мои, добар ден“ од Глигор Поповски (1983)
Има многу уметници коишто го задржаа својот идентитет, работат исто како порано.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Ф. Б.: Но вие бевте првиот чија приказна ги премина границите на вашата земја, но сепак го задржа специфичниот идентитет.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Реките на кои ги поел.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Од неговите приказни ги запаметив сите патишта по кои поминале коњите на дедо ми.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Но, најубавите приказни ги слушнав од баба ми Ристена.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Обете приказни ги илустрираат начините на кои здравиот разум нé наведува на заклучоци кои што не се во склад со начинот на кој ние мислиме дека светот треба да работи - начини што 94 okno.mk се темелат врз верувања што ние сме ги создале преку животното искуство на набљудување.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)