лице (имн.) - бев (гл.)

Пред зори, слушајќи шушкање, Вадим се разбуди.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Матвеј Николаевич стоеше бос, наведнат над заспаната ќерка; неговото лице беше вкочането сосема блиску до градите на Наташа; на Вадим му се причини дека тој мошне смрдливо и чкрипаво мласка.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Нашите лица беа опечени од сонцето и секој час ги тргавме надолу сенчилата од капите.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Што беа тука, сите се свртија, а на лицата беше испишано нестрпливо чекање дали ќе видат нешто занимливо. Си ги познаваа петлите.
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
Глобата за работодавач – физичко лице беше намалена од претходно утврдените 10.000 ЕУР на 5.000 ЕУР (намалување за 50%) (чл.40 од ЗИДЗРО/септ.10).
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Беше избришано правото на надомест во висина од три просечни бруто плати за непријавените работници, кој работодавачот беше должен да им ги исплати, а рокот да заснова работен однос со овие лица беше намален од 15 на 8 дена и се воведе забрана за работодавачот во наредните три месеци да го намали вкупниот број на вработени, а ако инспекторот на трудот затече до две лица кои работат „на црно“ издава покана за плаќање 47 на глоба до работодавачот во висина од 1.000 ЕУР.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Бил Девит не рече ништо, неговото долго и штрклесто лице беше замислено и таинствено.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Токму така: во тој миг, додека траеше доскокот, таа неочекувано ме прегрна околу вратот и одеднаш, дури, ни се допреа образите; веќе следниот миг таа ја сврте главата кон мене и погледите ни се судрија; се гледавме, нејзиното лице беше на една педа од моето; ѝ ги гледав носниците како ѝ се шират забрзано, како кај уморно коњче: и го чувствував здивот; таа гледаше во мене како да е понижена, како повторно да сака да каже: „Доби шанса, нели?“, како да е поразена, како од бес и самата да прави една безвредна блискост (тоа гушнување со рацете околу мојот врат), како да сака да каже дека блискоста ја дава таа, а не јас; дишеше забрзано, со јазикот ја квасеше долната, сува усна и одеднаш ми рече: „Слегов, можеш да ме пуштиш“.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Највпечатливо нешто на нејзиното лице беа кафеавите очи како на срна.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Кога ја донесовме овде од нејзината мирна соба, тоа лице беше растревожено.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Клара во таа соба молчеше и беше неподвижна како и сега, но лицето ѝ беше во неопишлив грч.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Постои уште една верзија: на фотографијата нејзиното лице беше унаказено, здробено, дури и некои од Радиото, кои ја познаваа единствено преку злобните приказни, не сакаат да ја препознаат.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
На помодреното лице беше замрзната грозната гримаса на тукушто свршената агонија.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Луѓето заслушнати, заприлегаа на згуснати сенки. Нивните лица беа свртени кон очите на момчето.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Цело лице беше сум му го издраскала. И два нокта си поткршив тогаш.
„Пиреј“ од Петре М. Андреевски (1983)
Шоферот на мерцедосот преплашено гледаше во долгите нозе на својата жртва; под неонската светлост на соседните згради, неговото лице беше посиво и пожолто од лицата што сме свикнале да ги гледаме кога се сведоци на една смрт.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
На градите на двете насмеани млади лица беа обесени по неколку медали.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Ниту еден човек не можеше да биде херој за неговиот отседлан коњ.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Во тој миг му најавија дека дошол некој си ×евларски.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Но изразот на неговото лице беше ужасно смешен, спореден со она на неговото пони.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Однесувањето и обичаите на значајното лице беа солидни и величествени, но не многу сложени.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Петрович му ја зеде ризата, првин ја спростре на масата, долго ја разгледуваше, заниша со главата и ја подаде раката кон прозорецот по тркалезната табакера со портрет на некојси генерал, на кој имено, не се знае, зашто местото каде што се наоѓаше лицето беше пробиено со прст, а потоа залепено со четириаголно парченце хартија.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Значајното лице беше во својот кабинет и разговараше многу весело со некој си неодамна пристигнат стар познајник и другар од детството, со којшто се немал видено неколку години.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Неговото лице беше в сенката а Мануш и Јанкуло, потпрени еден на друг, не можеа ништо да му прочитаат во очите и чекаа уште побледи од порано.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
На неговото лице беше одразено се она што со векови му се случувало на човештвото и јас дотогаш не бев видела човек со толку брчки на челото и толку болка во очите.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Оној што беше со неа (неговото лице беше безбојно и без знак, брчка или насмевка, за да се запамети) рече нешто.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Посетите на прифатените лица беа забранети.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Да не се покажуваат чувствата на лицето беше навика здобиена по инстинкт, а и без тоа тие стоеја токму пред еден телекран кога се случи инцидентот.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
О'Брајан седна покрај креветот, така што неговото лице беше речиси на исто рамниште со Винстоновото.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Изгледаше како заедно со новоговорните зборови се ослободил и од дел од официјалниот изглед, но изразот на неговото лице беше понамуртен од обично, како да не му е мило што го вознемируваат.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Шминката врз нејзиното лице беше толку многу намачкана што изгледаше дека може да напукне како картонска маска.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
ЉУБА: Тоа беше на осми октомври, и врнеше дожд, - затоа што, јас си спомнувам, санитарците беа во мокри мантили, и моето лице беше мокро додека ме носеа.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Измените и дополнувањата на ЗВОСН од 1997 година Критериуми за стекнување статус невработено лице и евиденција на невработените лица Критериумите за стекнување статус невработено лице беа менувани двапати преку измените и дополнувањата на ЗВОСН од 1997 година.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Малите квадрати на нивните лица беа меки и влажни, предавнички голи; и молеа се ова да се прекине, и тие сите, колку што ги имаше во салонот, да станат кртови, да се завлечат в земја, и зашто черупките има беа полни со звучен експлозив, расеамо помагаа за да станат во таа ноќ сведоци на една хазардна игра во која тој многу вложи и многу доби.
„Две Марии“ од Славко Јаневски (1956)
Таа и во последниот грч на лицето беше задржала некаков триумф...
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Нејзиното лице беше со темен тен, карактеристичен за вашите предели, но погледот и беше многу жив, светол.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Да му се довери некому сонот поврзан со неговата судбина особено во тешките моменти од неговата егзистенција е можеби највисокиот степен на доверливо пријателство.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)