жена (имн.) - треба (гл.)

А тоа дека жената треба да биде слуга покорен му беше најомиленото и секогаш го ставаше на првото место.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Тогаш ви велев дека секоја жена мора да му угодува на мажот свој и да му биде послушна, оти тој е Божјо чедо, и како што тој е послушен кон Бога и неговите заповеди, така и жената треба да биде послушна кон својот маж и неговите заповеди.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Со Луција никогаш не бев онака како што маж со жена треба да биде, иако тоа тогаш го посакував како никогаш подоцна во животот.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Ама, за таква жена треба да се плати и тоа добра сума.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Тој е и приказна сосема подобна за крајот на Втората светска војна, кога поради демобилизацијата на милиони американски мажи жените требало повторно да се припитомат и да се прераспоредат назад во домот од работното место, каде што биле повикани да ги пополнат работните места што привремено ги ослободиле мажите кои сега иделе да си ги вратат.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Женственоста, како што ја знаеме, е сексистичка конструкција, а жените се тие врз кои најмногу влијаела.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Токму тие најмногу страдаат поради неа.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Затоа, жените треба да смислат како да ги искористат, ако можат, престижноста и општествените придобивки што им ги става на располагање конвенционалната женственост, без да си купуваат угледност по цена на сопственото обезвреднување, на сопствената тривијализација и абјектност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
А тоа воопшто не е некој лесен трик.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Какви и да се субверзивните задоволства во филмот, а сигурно ги има многу, нема човек што може да го обвини за политичка прогресивност. ‌Како што се забележувало многупати, Милдред Пирс не е само класична холивудска мелодрама, добар пример за „женски филм“ и ремек-дело на црната серија [филм ноар] од Ворнер брадерс (барем во кадрирањето).
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)