андерграунд (имн.) - филм (имн.)

(...) Во јуни 64., Стоунси дојдоа да свират по некои американски градови, но турнејата на крај заврши како вистинска катастрофа.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Го прашав Били: „Кој беше ова?“, и тој ми го кажа нејзиното име.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ондин и јас ги погледнавме сликите и видовме дека куршумот поминал низ две плави и една портокалова Мерлинка. (...) Единствена “андерграунд” работа во врска со американските андерграунд филмови, мислам, во буквална политичка смисла мораше да се криеш од власта, беше таа што во шеесетите постоеше навистина сериозен проблем со цензурата.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ни предложи некои од нашите филмови да ги ставиме во неговиот каталог, заедно со останатите андерграунд филмови кои ги држеа во FMDC, но тоа на Пол воопшто не му се допадна.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Тој- ние нашите филмови не ги гледавме како андерграунд филмови, не ги гледавме ниту како комерцијални филмови.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Имавме договор со FMDC, што тогаш го водеа Јонас Мекас, ширли Кларк и Луис Бриганте, заработката да ја делиме пола-пола, каде и да се прикажува филмот.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Посебно Јонас беше воодушевен.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Сите беа воодушевени што најпосле еден андерграунд филм почна да се прикажува во комерцијалните кина и тоа среде Менхетн. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 121
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Беше убеден дека успехот на Девојките од челзи е всушност знак дека сега и обичните луѓе сакаат да гледаат андерграунд филмови.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Користењето на рокенролот ме врати на некои рани андерграунд филмови, но она што беше ново е холивудскиот начин на отворање и рекламирање на еден таков филм. (И, секако, тоа беше првата добра улога на Џек Николсон).
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)