сѐ (зам.) - бев (гл.)

Меѓутоа, после овој почетен период, фирмата пополека се снабдува и опремува, а со текот на времето е отстранет и овој недостаток.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Битен е и податокот дека во рамки на радио станицата имаше основано синдикат на ниво на работодавач, во кој работниците уплатуваa месечна членарина – а кој бeше член на гранскиот ГИФИХ (кој, пак, делува во рамки на CCM).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
И сѐ беше добро до јуни 2005, кога почнуваат првите проблеми за вработените во друштвото.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
147 И сѐ беше во ред до крајот на 2004-та, кога се очекуваше да се донесе новиот Закон за радиодифузна дејност (2005) со кој требаше да се реши прашањето за статусот на т.н. локални радиодифузери во Р. Македонија.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
А, како и секогаш на Балканот, сѐ беше неизвесно и во ова проклето време, во овој мачен половина век обележан со падот на две моќни империи, со две светски војни, пред да можат да се заборават балканските.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Сѐ беше како некогаш, подготвено за патување по брановите на времето, по страниците на отворените книги.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Сѐ беше врзано во некаков проклет маѓепсан круг од кој тешко можеше да се ослободат секретарот, градоначалникот и сите други по ред.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Сѐ беше проклето измешано.
„Времето на козите“ од Луан Старова (1993)
Среде во дворот тој најде писмо.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Целата кула мирисаше на тутун. Сѐ беше напразно...
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Сѐ беше исто како и до сега.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Болничарката беше малку возбудена, па првите два убоди не успеаја, но после на другата рака сѐ беше сосема в ред. 28 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Немав храброст да влезам, зашто сѐ беше поднапиено.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Овде сѐ беше аранжирано модернистички.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Ја одминав црквата и се упатив кон постројките на „Халите“, во кои имаше ретки минувачи, а речиси сѐ беше на затворање.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Во долината сѐ беше мирно пред зората.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Митруш беше мртов, другите синови беа мртви, куќата беше мртва - повеќе или помалку, сѐ беше мртво.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Сѐ беше разволнувано: прегнуваше, заколнуваше и ја опијануваше душата... А клетата Бимбила... - Невесто моја...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Сѐ што ќе се донесеше, сѐ што ќе се направеше, сѐ што ќе се видеше, чуеше, сѐ што ќе се доживееше, сѐ - сѐ беше за неа извор на незадоволство.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
До кадешто допираше погледот, од оваа височина - сѐ беше замрено.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Сѐ беше задавено и притиснато од мората на темната жешка ноќ.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Мислата... Мислата... Таа му гребеше во душата. Таа го мачеше. Мислата... Не можеше да ја совлада... И бегањето, и пиењето - сѐ беше попусто...
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
За сѐ беше рано; освен да се наврат кратките панталони, да се наметне летната кошулка, да се нагазнат парталавите патики и да се даде на машко одење, не пешачење не како шетање туку брзање како доцнење, додека не му потече пот од првиот прешлен на вратот до последниот прешлен на опашот и додека шаторите не се разврчат и не развреват како нагазнати мравјалници.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Сѐ беше логично во експликацијата на судскиот вештак и во рекапитулацијата на полицискиот иследник, освен што главата на доктор Миха како татко беше празна тиква, во која уште семките на прашањата сѐ посуво што го надјачуваа: зошто токму син му, зошто токму нему, прво на синот пред потоа и на таткото да им се случи тоа, зошто токму нив да ги погоди грмежот од небото кое и така грми па може да удри и во грмушка?
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Тука сѐ беше запишано, но се сведуваше на: да или не!
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
А месецот си беше при крајот. Парите, намирниците, сѐ беше потрошено...
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Сега сѐ беше некако измешано, нејасно.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Сѐ беше смислено, наредено.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Сега сѐ беше се престорило во некој јагленосан цвет, во некоја студена постела на огнот...
„Љубопис“ од Анте Поповски (1980)
На сѐ беше готов Лествичникот, тогаш Писмородец лажен, само славата од таткото негов да не помине во туѓи раце.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Потем, сѐ беше лесно: влегов во циркусот и станав маж, уште истата ноќ.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Воздухот трепереше на сонцето, пред нашите очи; сѐ беше сосема нестварно, па и неговата рака што ме галеше изгледаше нетелесно, сосема прозрачно.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Го претепа, и јас и Земанек го изнесовме од училиштето (подоцна Фисот беше сменет поради тоа и доби укор пред исклучување и од Партијата, но веќе сѐ беше готово, оти Лудвик веќе нѐ беше напуштил); тој го замоли Земанека да претрча до кај него дома, да му земе една торба со алишта и да му го донесе саксофонот.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Сѐ беше добро; јас го најдов својот душевен мир во циркусот, и мислев дека веќе ништо не може да ме измести.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Сѐ беше напишано, само требаше долу да се стави потписот; беше оставена само една празна линија, и доволно беше човек само да го начкрта своето име, па да стане она „јас“ од почетокот на текстот.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
А ние? Со нас сѐ беше во најдобар можен ред.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Сега велам бегај. Сѐ беше и мина.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Чевлите му блескаа и сѐ беше на него квалитетно и „сигурно многу скапо“ -си помислив.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Сѐ беше некако механичко во неговите движења.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Додека седеше гледаше во една точка, гледаше така дури и кога доаѓаше мајка му.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“ од Гоце Смилевски (2010)
Во селото над градот кај што ми беше куќата, петлите молкнаа, цркалците исцркаа. Сѐ беше пламјосано...
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Кај женската сѐ беше во фасцинирачки димензии – и очите и усните и нозете, а колку што можев да перципирам, таа, по вкусот на Хорацио, беше очевидно напредна личност.
„Слово за змијата“ од Александар Прокопиев (1992)
На крајот од расказот, авторот се исповеда: „Најлошото од сѐ беше што ми се пушеше, а немав кибрит со кој би ја запалил цигарата, ниту пак смеев некаде да застанам да го купам“.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Сѐ беше на попуст, секој секому попушташе, само жива глава да извлече.
„Сонце во тегла“ од Илина Јакимовска (2009)
И сѐ, што правеа сега, пред нивните очи, тие две раце, изгледаше како да го прават од шега, но сепак сѐ беше така одмерено и меко, толку точно и без ниедно непотребно движење ни на малиот прст, што тоа беше просто волшебство.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Притоа само се погледнаа и сѐ беше во ред. Сега веќе беа добри пријатели и секоја вечер заедно го затвораа дуќанчето.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Наеднаш сѐ беше станато сосема матно, една матеж, во која тој сега продолжуваше неумоливо да тоне, увиснат, со рацете обесени под себе, исто како некој далечен дел од него да беше отпуштен некаде назад; сега таму беше одврзано она, што досега сѐ уште можело да го држи, тоа сега се разлабави и го занесе.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
Смрдеата ги гонеше. Сѐ беше оставено на неколку луѓе коишто, исто така, не погледнуваа што се случуваше во ќелиите. Глигор можеше да започне.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Сѐ беше растргано во него.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Сѐ беше некако непомирливо и заплеткано.
„Пустина“ од Ѓорѓи Абаџиев (1961)
Ќе се спобудалеше од радост дека ти се родил син, дека ни се родил брат, но сѐ беше лага.
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
И којзане до кога веселбата ќе траеше, ако на Бандо не му удри лакомијата во пиење: ја фрли чашата и зеде со котле да пие вино; кога го испи котлето, го стави на главата и почна да игра со него: го тресеше на главата, скокаше, сѐ додека некој на шега не го удри со рака котлето; тоа направи: пуф! втона и се навре на главата од Бандо; притрчаа луѓето да му го извадат, да му го истргаат, но беше попусто: тоа беше така заглавено, што ништо не го вадеше; при секој обид да се извади, Бандо офкаше зашто носот и ушите му запињаа и не даваа да излезе котлето; се обидуваа да го скршат, да го расечат котлето, но сѐ беше залудно, зашто при секој удар, Бандо офкаше. Боже, што стана ова, се чудеа луѓето.
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
Вртеа луѓето како улави околу езерото, се загледуваа во водата, влегуваа во езерото кога ќе им засенеше нешто, претаа со стапови низ шеварот и трските, фрлаа камења во плитките места, но сѐ беше попусто.
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
И, сѐ беше преубаво, до моментот кога мајка ѝ не можеше веќе да го поднесе тоа што невестата не сакаше да бакнува рака по цела сала туку, по скопскиот обичај, помина со сребрени чаши, полни со шампањ, наздравувајќи од гостин на гостин.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Го видов пред паѓање оќоравениот Арсо Арнаутче и го видов полуголото старче како бега со крик низ вратата, слушнав извици на некои што доаѓаа и почувствував дека почнувам да повраќам чемер, и сѐ беше стравотија на крст што паѓа врз нас, нѐ дроби и остава да изгнијат под неговата тежина мртвите надежи.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
„Таа е нема“, пак повтори жената, со дланки покажувајќи ѝ го лицето на девојката за да не гледа како сѐ уште ги распарчуваат мртвите.
„Тврдоглави“ од Славко Јаневски (1990)
- Гола... - Ниривина, Ниривина, Ниривина! Кога ги најдов басамаците сѐ беше касно.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
- Значи ти не си .... - и без да ја заврши мислата сѐ беше јасно.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Сѐ беше измешано на палетата, која беше во рацете на Севишниот.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Иако навидум сѐ беше в ред, сепак, Рада размислуваше и за својата професионална иднина.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Полека отворај ми ги портите на рајот. Сѐ беше тука пред неговите очи.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Но, капак на сѐ беше пелтечењето: „По-по-повелете.“
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Страдањата на Рада од ден во ден се влошуваа. Круна на сѐ беше враќањето на Јордан, братот на Томо со семејството, во заедничката куќа.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Томо беше воодушевен. Сѐ беше на своето место со германска прецизност.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
За шиењето Петрович зеде дванаесет рубли – никако не можеше помалку: сѐ беше шиено апсолутно со свилен конец, со ситен двоен шев и по секој шев Петрович потоа минуваше со сопствените заби, истиснувајќи на тој начин разни шари.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Меѓу работниците настана нерасположение, а кај народот мрморење дека од мостот нема ништо да биде.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Дури кога сѐ беше подготвено и готово, и кога беше донесен камен од Бањата, стигнаа каменоделците и ѕидарите. Херцеговци и Далматинци.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Најчудно од сѐ беше што подоцна сите посакаа да имаат како мојата коса, а јас ја мразев.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Сети се како сѐ беше чисто душата твоја недопрена цела, само лисје под стапалата боси...
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
И ете, како награда за сѐ беше изгубено, како во најубав сон, маѓепсани стоевме на тој брег.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Се колнам, тој час ги видовме сите мили слики, сите изгубени слики беа вратени, секој предмет пак си беше на своето место. Сѐ, сѐ беше вратено, дома.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Проклет да бидам, сѐ беше заградено со ѕид.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Тие денови, додека траеше господството на вошките во домот, сѐ, сѐ беше мртво.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
- О, мило мое, о, мајкино срце! - го слушате нејзиниот глас. Сѐ беше во Големата вода.
„Големата вода“ од Живко Чинго (1984)
Затоа околу Отец Симеон пулсираше сѐ со мака, сѐ се движеше чудовишно и без логика, сѐ беше управувано од неговиот мозок.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Мал беше Јаго да дави, мали беа и Скапен и Ранго. Сѐ беше мало околу него.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Немаше дискусија. Сѐ беше јасно.
„Белиот јоргован“ од Хајди Елзесер (2012)
Амбиција, идеали, илузија. Сѐ беше испомешано во тие мигови, требаше што побрзо да се стигне до целта. Која цел? Каква цел? Чија цел?
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Сѐ беше тука толку измешано, нераздвојно.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Често јазичните чистења, односно чистите балкански јазици, се случуваа по недоразбирања, непријателства, дури и братоубиствени војни.
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Да, беше врнежлива ноќ кога Авни и Илона се истурија од таксито пред мотелот „Барса“ (мислев дека слабините ѝ се топат во моите дланки, а јас немав чувство дека ми е в раце, тоа беше Ема онаква каква што ја познавав и ја сакав, но во исто време, таа за мене, не знам зошто, првпат сега - беше туѓа и далечна) со Ема излеговме под тремот и ги поведовме по ходникот, им ја отворивме вратата од собата и место да им кажам било каков збор се обидов да го поттупнам Авни по рамото, но не успеав оти тој токму тогаш ја прекри Илона со мантилот и само слушнав како одвнатре ја заклучува вратата (Ема сакаше да ми рече дека се чувствува жива додека е во моите раце, сакаше или сакав да ми рече така, додека се лизгав со широко отворена уста од градите до стомакот по кој играа од сласт или од плач, не знам, едвај забележливи бранови) брзо ја заклучија вратата, јас се обидов да останам уште извесно време тука, но Ема ме повлече за рака (ѝ го ставив јазикот на папокот, нежно вртејќи во топлата длабнатинка исполнета со киселкаст вкус) Авни беше како ветар, се мушнуваше низ најтесните процепи, работеше неуморно, дејствуваше, влегуваше под кожа, во коските, вртеше како со сврдел и дупчеше до крај, а не можеш да го видиш, не можеш да го допреш, како таа ноќ, ноќта пред оваа ноќ, кога ја внесе Илона во „Барса“ за да ѝ ја подотвори вратата кон светот што таа го сакаше, кон светот што ја очекуваше (ми диктираше некој силен порив да ја загризам за стомакот, да ѝ скинам месо од сакање или од омраза, не знам, знам само дека во еден момент Ема офна) знаев дека требаше да заминат кон Табановце но не знам до кога останаа во собата која утрото беше празна и требаше да биде празна оти врската требаше да дојде рано пред зори, за тоа знаеше и газдата на мотелот (затоа јас ги стиснав забите од страст, или од страв, или од омраза, не знам, но знам дека Ема си остана своја и, со својата питомина моја, но во исто време, далечна од претчувството што ме притискаше, се измолкна од под мене, ми се загледа в очи, благо се насмевна и легна на мене, ме покри со топлина што се згуснуваше во капки пот) шефот на мотелот утрото ми рече дека ноќта се слушнал со Крумета Волнаровски и дека врската профункционирала: од прозорецот можел да го види доаѓањето на автомобилот во кој влегле двајцата (станувавме сè поразлични двајцата таа ноќ што беше на истек, беше уште густа темница, можеби најгуста, или така ми се чинеше, но тоа беше кулминација пред обзорувањето во кое Ема, јас верував во тоа, ќе ми биде пак како и секогаш - со детски наивна насмевка што ќе се шета по нејзиното лице на заспана жена по изгрејсонце, задоволна од играта со мажот кој сега никако не можеше да ја сфати нејзината безгрижност - ја глумеше ли?
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
А сѐ беше густа темница, бескрајна ноќ.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Сѐ беше поставено наопаку.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Во тие мигови сѐ беше еден простор и едно време во кое јас и Ема, додека во мојот стан чекавме до крај да се исцеди тешката ноќ, да искапи како катран и да се слее во некој процеп без дно, ја живеевме претходната ноќ и ноќта по таа ноќ, оваа ноќ, како една единствена ноќ.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Сѐ беше добро, немаше болка и последниот детаљ од неговиот живот беше разголен, разбран, простен.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сѐ беше средено, исправено, помирено.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Ниту едно чувство не беше чисто, затоа што сѐ беше измешано со страв и со омраза.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Најважно од сѐ беше веднаш да прозбори, пред некој да дојде, но сега го обзеде ужасен страв.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Каранфилчето и сахаринот, сами по себе доволно одвратни, не можеа да го отстранат тешкиот мирис на зејтин; а најлошо од сѐ беше тоа што мирисот на џинот, кој престојуваше во него деноноќно, во свеста му беше неразделно измешан со мирисот на оние...
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Што и да допреа неговите раце, сѐ беше податливо како вода.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Иако од болката му изби пот на челото, најлошо од сѐ беше стравот дека 'рбетот само што не му пукнал.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сѐ се случуваше внатре во стаклен тег за хартија, но површината на стаклото беше куполата на небото, а во куполата сѐ беше облеано од јасна мека светлина низ која погледот допираше до бескрајни далечини.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Во рок од само две или три минути сѐ беше готово.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сѐ беше лесно, освен.. ! Сѐ може да биде вистина.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Но беше во ред, сѐ беше во ред, борбата беше завршена.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Со Џулија не му беше тешко да разговара за такви работи: за Кетрин, во секој случај, одамна беше престанал да мисли, и сѐ беше претворено во непријатно сеќавање.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Најлошо од сѐ беше тоа што преку такви организации какви што се Шпионите тие беа систематски претворани во несовладливи мали дивјаци, а тоа сепак не создаваше во нив никаков порив за да ѝ се противстават на дисциплината на Партијата.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сѐ беше нагаѓање: беше многу веројатно дека сето тоа си го замислил.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Потоа сѐ беше нормално и стариот страв, омраза и неверица се вратија и го обзедоа.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Најлошо од сѐ беше тоа што работата во никој случај не беше механичка.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Што се однесува до останатото, сѐ беше само врева, квак-квак-квакање.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Најлошо од сѐ беше болката во неговиот стомак.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Сѐ беше признато во тој единствен, будалест извик.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Но, сѐ беше во ред.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Внатре беше осветлено, сѐ беше осветлено, разната стока и оние легнати, долгнавести, големи тегли со бомбони, со отвор однапред во кои продавачот ја пикаше раката и вадеше колку што сакаш. Ние тројцата бевме одоваде тезгето.
„Братот“ од Димитар Башевски (2007)
Останавме два дена. Сѐ беше толку чудно и тивко во нашата убава викендичка.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Сѐ беше подготвено за последното збогување со тебе.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Сѐ беше чис­то и мирно, беше распуст, па немаше ученици во училиштето.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Престанав со плачењето, сите молчевме, секој гледаше пред себе со наведната глава, немавме смелост да се погледнеме во очи, никој немаше повеќе што да каже, сега сѐ беше кажано, сега сѐ беше готово.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
Сѐ беше уплатено уште од есента - авионската карта, сместувањето, храната.
„Седум години“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2012)
ТРОШЧЕЈКИН: Не да е страшно, туку дури е и престапно. Вчера, денес, сѐ беше така спокојно...
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Зошто ништо не спомна за венчавка?... Толку сѐ беше набрзина.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Сѐ беше мртво во неа.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Кога сѐ беше поинаку. Кога живееја во изобилство...
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Јоже беше визионер илуминатор и милионер пример за секој млад пионер идол на секој дрт пензионер Од машинбравар до претседател пцуел по Бога народ не пател секој што мрчел камења кршел кој не го љубел Идризово му судел Ако си серел по Јоже Броз ќе си ги видел Удба и Кос ако си кажал за него штос ќе си се убиел згазен под воз Работа имаше сѐ беше в ред Германија, Либија се одеше гурбет бизнисот цутеше динари грст се шверцаа фармерки дури од Трст Народот жали по златното доба Центро и Славија пукаа од роба полутки, одмори, тринаести плати на Водно се градеа луксузни палати
„Проклетници“ од Горан Јанкуловски (2012)
Сѐ беше итро смислено.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
И почетокот и крајот од животот на Мајка, како и неговиот тек, беа речиси исти – сѐ беше обележано со нејзината лична трагика којашто ја поднесуваше и ја потиснуваше длабоко во себе без, притоа, ни најмалку да ги беспокои сите околу себе.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Сѐ беше тука. Но само неа ја немаше!
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Но сѐ беше попусто и власта се откажа повеќе да трага. Сега Ном сам продолжи да го бара.
„Злодобро“ од Јован Стрезовски (1990)
Сѐ беше во вечно заминување во кристално чистата оаза на планетата Земја.
„Патот на јагулите“ од Луан Старова (2000)
Сѐ беше во некаква чудна подготовка, исчекување и на штрек.
„Волшебното самарче“ од Ванчо Николески (1967)
Ако не внимаваш на него, ќе ти побегне без пардон.(Зошто употреби машки род, „блудник“, а не оној вообичаениот, „блудница“?
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Веќе на појадокот, и потоа, додека се шетаме по брегот на езерото, сѐ беше „понормално“ и помеко, и погледите,и разговорот.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Тоа беше пред четириесет години и сѐ беше свежо и ново.“
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Сѐ беше тивко. Цврсто ја стегаше раката на градите.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Сѐ одишуваше со преголема чистота, сѐ беше цврсто, тврдо, метално.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Но најубаво од сѐ беше, си спомнуваше Григзби, кога ја уништија фабриката што сѐ уште се обидуваше да подига авиони.“
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Џунглата беше мошне зелена; сѐ беше свежо.
„Лек против меланхолија“ од Реј Бредбери (1994)
Уште првиот ден го слушнав писокот на локомотивата.
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Сѐ беше многу убаво нацртано во бои.
„Постела на чемерните“ од Петре Наковски (1985)
Сѐ беше и многу необично а и многу веројатно како да беше напишано на бела хартија.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
За сѐ беше крива жената од купето. Откако внимателно го разоткри плодот, таа со љупка насмевка му ја подаде бананата. Вкусот беше извонреден.
„Пловидба кон југ“ од Александар Прокопиев (1987)
Тоа беше твојата маѓија, тоа што живееше надвор од историјата, за тебе сѐ беше сега.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Откако сѐ беше ставено на своето место, дури и малку сон во нивните снаги додека се одомораа во нивните кревети, зајдисонцето освен што донесе освежување, најпрво пред вратничето го истопори целото семејство на Пена и на Танаско.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Најинтересно од сѐ беше што повеќе од половината политичари кои се вртеа во парламентот и кои сега беа во опозиција, јас ги знаев лично.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Во Продавницата каде што работев сѐ беше супер.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Доцна есен, сѐ беше фантастично обоено. Како слика која би ја замислил Пикасо.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Најжално од сѐ беше што ниту имаше намера тоа да го смени.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Во суштина, сѐ беше прекрасно, додека не почнав да работам.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Сѐ беше толку добро инсценирано, како на филм. Како некој динамичен стереотип од приказна.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Надвор сѐ беше бело, покриено со дебела снежна покривка.
„Билјана“ од Глигор Поповски (1972)