им (зам.) - прилега (гл.)

Цел на Новоговорот не беше само да обезбеди медиум за изразување на погледите на светот и на менталните навики што им прилегаат на приврзаниците на Ангсоц, туку и да ги направи сите други начини на мислење невозможни.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Во празната куќа на голите ѕидови им прилега само нож.
„Вардар“ од Анте Поповски (1958)
На старците не им прилегаат пцости. Секако шепоти молитви.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Од старчето се цедеше вода. Место обувки какви што им прилегаат на луѓето, на нозете имаше школки. По една на прстите и по една на петиците.
„Пупи Паф во Шумшул град“ од Славко Јаневски (1996)
Мажественоста на О’Хара дополнително ја поткопуваат и неговата запенета реакција околу тривијален настан од животот на женска филмска ѕвезда и неговото заземање став на средношколска возбуденост и похотливост во пресрет на скандалозна глетка, како и заземањето посвечен уважителен однос што им прилега на обожавателките на Лана Тарнер.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Најпосле, тука е неговото речовито користење на зборот „поттрчнував“, со кој го опишува сопственото движење по улиците на Њујорк, а кој го довршува автопортретот на мажествена родова дисонантност.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Учествувајќи во нејзината неоснована возбуда, О’Хара го проектира сопственото отсуство на сериозност, особено кога се суди според критериумите на хетеросексуалната мажественост.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тој впечаток го дополнува отсуството на интерпункција, како и намерната шлакнатост и беспредметност на неговиот спор со пријателот околу точниот опис на времето.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа што на секое мосте се препираат неподносливоста на минатото и неподносливоста на иднината е само оброк брза храна за лесноверните туристи.
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
ШКОЛКА ВКОТВЕНА ВО ВЕКОВИТЕ
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
Има школки на кои им прилега да бидат вкотвени во вековите, вели уште неродената Венера потсмевајќи им се на баналностите на мултилингвалните туристички водичи.
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
Ним препирките на мостовите, како и животот, им прилегаат на неисполнет сон.
„Светилничар“ од Ристо Лазаров (2013)
Па и со мажите е веројатно слично. Само што на мажите повеќе им прилега рамнодушноста.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)