го (зам.) - третира (гл.)

Во меѓувреме го третираат како можеби најважниот автор на втората половина на 20. век, го споредуваат со Joyce и Genet.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ако прашањето за народноста на Македонците има првостепено значење за Бугарите, Србите и Грците и секоја од овие народности го третира по свое, тогаш зошто и ние тоа прашање да не го земеме во свои раце и да го разгледаме сестрано – и од бугарско, и од српско и од грчко гледиште, и критикувајќи ги сите нив да не си изработиме македонско гледиште за нашата народност, а се задоволуваме, според местото каде што сме се учеле, или со српското, или со бугарското или со грчкото гледиште?
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
T R Steiner прави анализа на англиската теорија за преведувањето во периодот од 1650-1800, почнувајќи со Sir John Denham и завршувајќи со William Copwer, истражувајќи го и водечкиот концепт на осумнаесеттиот век, кој преведувачот го третира како сликар (отсликувач) или имитатор.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Додека еден дел од рекламата го третира телото како машина за варење на храната, друг дел се занимава со тоа како тоа сито тело да се доведе во оптимален облик: како да го истенчи, како да му го симне okno.mk | Margina #8-9 [1994] 167 одвишното сало, како да го обликува, како да го направи динамично (Move your body!
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Користењето на компјутерска графика “paint box” за да ги прикаже Прос­перовите волшебни книги, му дозволува да го третира филмскиот екран (екранот на “подвижните слики”) како површина од страница и да создаде широк опсег на ефекти.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Така правниците во серијата L.A. Law со најголема сериозност ќе го третираат случајот на клиентот кој по смртта сака да биде препариран!
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Сфатив дека сум имала право што не излегов да го гледам тој циркус кој што Лима и Ило го третираа сосема спротивно, како знак дека треба да си останам токму таму каде што сум.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)
Многу режисери, за разлика од Флоренс, го третираат актерот како коавтор на претставата, дури некои кои имаат силна и интензивна врска со режисерот, се претвораат во центар на неговата естетика (на пример, Чеслак во „Беден театар“ на Гротовски).
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Ова Известување – со право – тој го третира како отказ, бидејќи во суштинска смисла тоа и е.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Имено, во овој период, тој добива неочекувано Известување бр. 02-6842/1 потпишано од тогашниот нов Министер за одбрана, во кое се вели дека тој не треба повеќе да доаѓа на своето работно место и како основ на 54 таквото известување беше наведена одредба од тогашниот ЗРО (1993).
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
На пример, како нашата култура, која се вика западна и која се потпира на христијанството, го третира местото на човекот наспроти природата...
„Братот“ од Димитар Башевски (2007)
И покрај сите обиди и (пре) честите рогации на законите, посебно на Законот за работни односи, како дел од антидискриминациското законодавство, ваквите штетни појави се сеуште редовна појава во праксата, со која нашето судство сеуште доста инсуфициенално се справува. а) воведена е дополнителна антидискриминациска основа и тоа онаа која го третира етничкото потекло на работникот.
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Како и да е, во полициската станица не сакаше да го третираат како куче - без било какви права да го образложи својот чин.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Овде се сретнуваме со сличен сплет како во начи­нот на којшто мултикултуралистите го третираат другиот.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Бидејќи веќе ги немаме средновековните закони со помош на кои им се суди на самите животни, единствениот начин на којшто законот би можел да го третира Куликовиот прекршок е да се суди на сопственичката - неговата сопруга.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Сите толкувања од ова и од претходното поглавје начнуваат битни аспекти на сцената од Милдред Пирс.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, некои од нив премногу очигледно зависат од едно тематско или психолошко или алегорично читање, кое го третира судирот мајка-ќерка просто како кодирање на машкото геј-искуство (отфрленост од мајката, обезмоќеност, пркос, излегување).
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Всушност, ако се суди според доказите што ги разгледавме досега, денешните геј-мажи се склони да го третираат бродвејскиот мјузикл – или да ги третираат Џуди Гарланд, Барбара Стрејсенд или великата опера, односно кој и да е друг културен артефакт што наводно кодира слични облици на архаичен машки геј-сентимент – со фобично отфрлање, одбегнување и одбивање.122 Како и Д. А. Милеровиот учтив, но бојазлив љубовен објект, геј-мажите се гордеат со својот левтерен и опуштен презир кон таквите артефакти и уживаат во општественото и во еротското признание што им се укажува кога ќе се оградат од нив, држејќи си се понастрана од нив, и кога одрекуваат секаква можна подложност на нив.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Дајер упатува на низа примери во кои машката геј-култура го третира стилот како вреден, додека содржината ја оградува како неутрална или тривијална: Геј-мажите имаат направено одредени „стилски занимања“ да станат во голема мера нивни (или барем така да се поврзуваат со нив, дури и кога според бројот на гејовите што навистина работат во тие занимања не мора да значи дека е така): фризерството, внатрешното уредување, модното креаторство, балетот, мјузиклите, ревијата.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Сигурно е дека почнаа да изгледаат како да им е многу здодевно, а на крајот почнаа да го третираат предметот баш како и секој друг предмет по англиски што изискува многу читање и многу пишување семинарски.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Ќе се навратиме пак на некои нивни елементи.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Добро е што некои од луѓето - носители на првобитната идеја, прогресираа во овој правец и веќе постојат реални можности на овој простор да се појави организација како дел од едно пошироко светско движење, која од одреден аспект ќе го третира ова прашање.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Досегашните обиди од страна на поединци, дали поради нивниот непоправлив романтизам или поради тесниот концепт во кој беа ставени, не успеаа, а тие самите останаа распнати од јавното мнение, со тоа губејќи ги и претходните какви-такви позиции.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)