го (зам.) - сними (гл.)

Но позата на Вишоуз не е поза карактеристична за него (симната од некоја фотографија, како што обично се прави при изработката на восочни фигури), туку тоа е поза на Сид Вишоуз како Елвис Присли, односно Елвис Присли онаков каков што го претставил Ворхол во својата славна серија на дела од 1962.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Пак, тоа не е Елвис Присли како пејач, туку како актер од некој вестерн што го снимил... Gavin Turk: „Pop“, стакло, месинг, MDF, фиберглас, восок, облека и Како и многумина уметници што излегуваат пиштол, 279х115х115 см, 1993 од британските уметнички школи, Турк е ориентиран со оној диктум на Барт кој вели дека „јазикот е оној што зборува, а не авторот“.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Лу ми раскажуваше како со недели тој и Џон јаделе само pop-corn, а пари набавувале главно од давање крв и позирајќи за таблоиди на кои им беа потребни фотографии за шокантните приказни.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Беше премногу доцна.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Ворхол изјави дека „го снимил ова време на фил­мот, но ја фалсификувал завршната вер­зија за да добие подобар дизајн”.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Секоја ролна одговара на еден кадар (и во овој случај на друг агол на камерата), но секој кадар е копиран два пати: Sleep е всуш­ност тричасовен филм кој во монтаж­на верзија е двапати прикажан.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Една од приказните кои оделе со Луовата слика била за некој манијак кој убил четиринаесет деца и го снимил нивното врескање, за да може после да дрка секоја вечер во шталата, а Џоновата слика се појавила заедно со една приказна за некој тип кој го убил својот љубовник затоа што сакал да се ожени за неговата сестра, а овој не сакал сестра му да се омажи за педер.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Сепак одлучивме да останеме и да се промуваме наоколу, и секако, што подобро да се забавуваме, во што навистина бевме доста добри, и да одиме на журки, и да се скијаме по вода, и да запознаеме некои странски луѓе од филмот - ги запознавме Моника Вити и Антониони, кој го сними Blow up кога ние го снимивме Девојките од челзи.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Американски период (прв дел) Ребека (Rebecca), 1940г. •Претпоставувам, господине Хичкок, дека дојдовте во Холивуд мислејќи дека ќе го снимате Титаник? Наместо тоа, го снимивте Ребека.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
•Филмот се снимаше и во Амстердам? •Хичкок: „Дел од материјалот за овој филм требаше да го сними друга екипа, во Лондон и Амстердам.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Тоа беше доста старомодна приказна.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Само, смета дека општеството би требало да се заштити од него.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Сценариото веќе беше напишано, и јас едноставно го земав и го снимив.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Не сака повеќе да живее и подготвена е да умре од неговите раце.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Обично, во секој шпионски филм има многу елементи на насилство, а ние сето тоа го избегнавме.” •Како дојдовте до идеја да го снимите оној долг кадар со камерата во движење за славната љубовна сцена на балконот? •Хичкок: „Чувствував дека љубовниците мора да останат во прегратка, дека ние мораме да им се придружиме.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Насловот на романот беше „Пред Фактот” (Be-fore the Fact). •Да, го прочитав романот, кој е одличен, но сметам дека и сценариото е многу добро.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Господин и госпоѓа Смит (Mr and Mrs.Smith), 1941г. •Хичкок: „Овој филм го снимив заради Керол Ломбард. Ме молеше да го снимам. okno.mk | Margina #22 [1995]
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Момчето мокреше на ѕидот, но девојката цело време го држеше под рака и не го пушташе.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Во весникот кој објави за нелегалниот престој на Вендерс во САД за време на снимањето на „Париз-Тексас“, го пишува и ова: „Вендерс пред своите обожуватели призна дека нелегално го снимил филмот!“
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
На една средба со своите обожуватели, Вим Вендерс признал дека хит-филмот „Париз-Тексас“ во Америка го снимил како илегалец.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Винсент Грум,авторот на романот „Форест Гамп“ по кој американскиот режисер, Роберт Земикс го сними истоимениот филм, се прослави по прочуената фраза: „Животот е како кутија со чоколада. Никогаш не знаеш што ќе ти се падне“.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
За инает на тие невоспитани го снимивме Неретва. Тито - Ричард Бартон, Орсон Велс - измислен четнички политичар. Кремот на Холивуд! Башка илјадници статисти.
„Филтер Југославија“ од Константин Петровски (2008)
Не си белким сериозна дека нашиот човек од послугата и го снимил ова?
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
- Но чекај,ама некој треба и да го сними ова?
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
За да го сними Никаквец, Болкон се здружил со Ерих Помер (Erich Pommer), а потоа направил уште два филма во Германија, давајќи му на Хичкок можност за самостојна режија.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Ретки се оние меѓу нив кои што немаат докрај разработени детали за тоа како треба да изгледа нивниот прв филм, иако, за жал, сè уште не им е дадена шансата да го снимат.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Ќе ти преседне тебе смеењето. (Матеј го вклучува магнетофонот на кој незабележано го сними целиот последен говор на Борис.)
„Диво месо“ од Горан Стефановски (1979)