излезе (гл.) - во (предл.)

Државата и синдикатот се во постојана борба и не треба да соработуваат, затоа што синдикатот секогаш треба да биде на страната на работникот“.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Марјан Ристески е решителен дека пак би тужел, ако било кога му биде повредено некое работничко право.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
До сега, како што изјавува овој сегашен пензионер, ниту еден самонаречен синдикален лидер во РМ не им излегол во пресрет на работниците, и наместо за 1ви Мај синдикалните лидери да организираат протести и да се борат за подобрување на положбата на работниците, тие „играат ора на градскиот плоштад“. 163 1.  Интервјуто го водеше Сашо Карапанчев, на 13.III.2011, во Скопје.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Овој прекален и бор- бен синдикален лидер на НССПЖМ, излегувајќи на штрајкови и протести, отсекогаш ги охрабрува работниците да се борат за 50 сопствените права, им излегува во пресрет и се солидаризира со оние чии права се повредени.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Грета: Веќе не сакам пари, Тики бој!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Наташа, треба да испиеме за оздравувањето на тато.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Не дојдов по пари (Во тој момент се слуша ѕвоното на вратата), туку дојдов по твоето шупче! (Дики излегува во ходникот) Изгледа дека тоа е најскапоценото нешто што го имаш!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Наташа брзо излезе во градината каде што се наоѓаше визбата, по вино.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Маса народ тргната од некаде за некаде, се движи како несопирлив бран украсен со разнобојни транспаренти што поединци ги носат кренати високо над главите, со знамиња што се веат над нивните глави, со извици што се креваат до небото и со барање на кое мора да се излезе во пресрет.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Имам непријатно чувство, едно, што не му излегов во пресрет на претседателот зашто тоа божем била една важна општествена работа, не знам каква но важна и, друго, што не знам дали Сатирот ми го стори тоа или ќе ми го стореше.
„Балканска книга на умрените“ од Мето Јовановски (1992)
Како и другите јункери, така и Гоце излезе во градот.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Гоце влезе во портата на една куќа, го мина дворот, се искачи по скалите и застана пред една врата.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Другата недела пак Гоце излезе во градот како и другите ученици јункери и питомци од военото училиште во Софија. Тој дома пак го посети Ѓорче Петров.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Можеби не знаеш, - продолжи Гоце - треба да ти кажам дека уште лани, во 1893 година, во Солун е основан првиот таен револуционерен комитет за борба на Македонците за ослободување од турското ропство.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Беше недела. Попладне сите јункери беа пуштени да излезат во градот Софија.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
На вратата пишуваше: “Ѓорче Петров“.
„Гоце Делчев“ од Ванчо Николески (1964)
Со што ќе работат овие луѓе ако си го продадат добитокот, од што ќе живеат и дали утре ќе можат да излезат во пресрет на власта. Тамам, рече султанот, аферим!
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Неволно, ги протегна екстремитетите надвор од креветот, ги зеде очилата со диоптер - 3.5, без кои никогаш во разговор не би можел да ја употреби придавката „очигледно”, ги стави на себе панталоните кои ги носеше веќе четврти ден од неделата и не помисли дека треба да се облече поинаку заради некоја ненадејна средба која би можела да му излезе во пресрет на денот.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Ова мое пишување нема да излезе во јавност, но доволно е да го прочитаат моите деца и внуците.
„Ласа“ од Наташа Димитриевска Кривошеев (2011)
Во нашето село се најде Пандо Дуковски како најпаметен да ги организира младите деца да излезат во партизани.
„Ласа“ од Наташа Димитриевска Кривошеев (2011)
Воопшто земено, тоа беше време кога имаше многу возбудување во Поп музиката.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
„Кога оној вториот, со помош на куклата ќе излезе во надворешниот свет, човекот само одеднаш ќе забележи дека настапил моментот кога куклата зборува без било чија помош... dummy, со други зборови оној што го примопредава животот, станува самостоен и способен да дејствува без нечија помош. што мислиш дека ќе направи?
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Сите го чекаа новиот албум на Битлси (излезе во јуни и се викаше Sgt. Pepers Lonely Hearts Club).
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Просто се гледа како низ нив минуваат листовите што ги голтнале; нивните тела се стегаат и прошируваат додека некорисната кашеста маса не излезе во форма на совршени топчиња од нивниот ректален дел; бидејќи гасениците се просто дел од цревото, украсен крак на алчниот мускул, целото нивно суштество му се предава на напорот на варењето. Le tube digestif des Insects est situe dans le grand axe de la cavite generale du corps... de la bouche vers l’anus... Le pharynx... L’oesophage... Le jabot... Le ventricule chylifique... Le rectum et l’ileon...
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Потоа, препнувајќи се во мракот, излезе во ходникот осветлен со слабата жолта сијалица, повлекувајќи ја вратата од канцеларијата зад себе.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Конечно се постави прашањето, зошто сите тие луѓе благовремено не прозбореле за сеновитите страни на своето минато, туку чекаа во јавноста да се појават документи што токму двократно ги обвинуваат - не само за докажана соработка со тајните полиции, туку и за прикривање на таа своја дејност - и на тој начин им товарат на грбот морален товар поголем отколку оној што ќе го понесеа навремено самите да излезеа во јавноста со своите вистини.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
Скопската шмизла е снобист и најчесто дома јаде ајвар, но затоа кога е излезена во град и во јавност таа не пуши ништо испод Марлборо бело и Карелиа слим со цел да биде подобро забележана од околината.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Црната книга со собрани туѓи дела излезе во тираж од 500 примерока.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Со посредство на еден пријател од Австрија, Лабрис почна да излегува во еден пристоен часопис и беше третиран како што навистина му доликува.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Таа стана и излезе во ноќта.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Јас излегов в ходник без да ја затворам вратата од кујната, минав низ студените делови од куќата, претрчав низ поплочениот двор и ја отворив портата.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Сите брзаа да му излезат во пресрет, да го поздрават и да го пречекаат во домовите најмилиот пролетен гостин: сонцето.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
- Еве, синко, излегува, - со изгаснат глас му рече таа не одделувајќи го погледот од чардакот, каде што се раздвижија сите и ѝ направија пат на Викторија, која излезе во тој миг од одајата со една постара жена.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Околу четири часот јас се приготвив да излезам во градот и довршам уште некои работи.
„Бојана и прстенот“ од Иван Точко (1959)
Не сакаше никој да му доаѓа, а уште помалку самиот да појде, дури ни да излезе во дворот, да се пробие со колената низ троскотот барем до оградата на соседот, негов најблизоки другар.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Снимателот беше, впрочем, предвоен фотограф, кој излегол во партизани последните месеци колку да им ги направи на новите раководители првите ретуширани портрети, па како таков, то ест како уметнички фотограф, стана и филмски снимател во новооснованото филмаџиско претпријатие, но иако дополу задоволен криеше уште амбиции, што допрва имаше да ги видат оние што беа доделени да ги сетат на свој грб.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
До сите нив стигнала пораката, лично од Водачот, на Татко, како на надворешен соработник на Институтот за национална историја, да му се овозможи целосен увид во сите документи и да им се излезе во пресрет на сите негови барања во врска со нив.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
И како што е случајот со неговите слики и филмови, ова е техниката преку која тој го доби и зацврсти своето место како уметник.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Она што е значајно за ова дело е тоа што со него Ворхол еднаш засекогаш го потврди своето место како писател и покрај минималниот удел во него.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Неговото прво литературно дело што излезе во јав­носта беше новелата “а” (1968), колаж на аудио транскрипции.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Бојан убаво се облече, ја зеде пушката, од која веќе не се одвојуваше, и излезе во тремот.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Ја врза кучката со јаже преку вратот, зеде в рака една разгорена гламња и претпазливо излезе во студеното зимско утро.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
„Ова нема крај“ - загрижено помисли, па излезе во тремот, ја зеде лопатата и ја отвори надворешната врата.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Излезе во тремот, носејќи во раката запалена борина.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
Тие се печатени во книгата “The Art of Fiktion”, која неодамна излезе во издание на Alfer A. Knopf, а овој исечок го пренесува часописот Harpers од март 1984.)
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Големи ретроспективни изложби во Германија: Минхен, Бремен и во Швајцарија: Мартини. 1991 - 1992 Три значајни ретроспективни изложби: Фиренца, Виена, Рим... превод: Павел Попов 208 Margina #8-9 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Се случи токму во времето кога неговата сопруга почна со својата постојана пријателка попладне да излегува в чаршија сè поредовно и поредовно, тој да се праша: која ќе биде следната појава?
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
Мајка ѝ ја погледна толку подадено и готова да ѝ излезе во прeсрет, што направи чекор напред од местото каде што стоеше.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
Но и други борци ќе воскресне Река и водач нивни ќе излезам в гора.
„Сердарот“ од Григор Прличев (1860)
Со цветно венче на главата, со распуштена руса коса дури до појас, со огрубено лице, со полна кошница бисилкови кивчиња и шарени предена одеше низ Потковицата и на сите крстопати и покрај сите води, и кладенци, каде што поминуваа, каде што пиеја и каде што пладнуваа Турци, правеше маѓии, па така никој, ниту Турчин ниту христијанин злонамерник не смееше да ѝ излезе во пресрет, не пак да ја земе на подбишега и да ја злоставува.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Не чекајќи да се доразбудат другите излезе во дворот за да се исплиска на чешмата, а таму му дојде Богатин.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
А јас, така барем ми се чинеше, не можев да го избегнам погледот на Ѓурчин.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
Иван излезе во тремот.
„Синот“ од Србо Ивановски (2006)
И потем Фисот ме фати за коса, ѝ рече на Луција „Избриши го“, и таа потем долго ме бришеше со шамичето; гледав солзи во нејзините очи; тоа не беше онаа Луција од разбојот, којзнае дали некогаш воопшто и постоела таква Луција, си мислев; гледав пред себе жена во солзи, сподобие страсно во писмо што го преточив, во песни; жена со очи гулабови; со коса како стадо кози, кога слегуваат од Галадската гора; со заби – стадо истрижени овци, кога излегуваат од капење, од кои секоја има по две јагниња и јалова нема ниедна; со усни – алова панделка, со уста слаткоречива, со јаготки на лицето како половинки од калинка; вратот ѝ е како кулата Давидова, изградена за оружје: на неа висат илјадници штитови – сѐ штитови на јунаци; градите ѝ се како близначиња од млада срна, кои пасат меѓу кринови; еве ја, плаче пред мене и ми ги подава рацете, и вели: дојди мил мој, да излеземе во полето, да преноќеваме по селата; утре рано ќе појдеме во лозјата, да видиме дали потерала лозата, дали се отвориле пупките, процутеле ли калинките; таму ќе те опсипам со милувања; еве ја, стои пред мене и јас ѝ велам: О, колку се убави нозете твои во сандали, ќерко знаменита!
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Со Земанек, ако требаше, ќе поделевме и еден пар чевли, што се вели: ако требаше тој ќе го облечеше левиот, а јас десниот, и ќе излезевме во град.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Оти: си влегол, татко, во одајата со записот проклет, но очите не си можел да ги одвоиш од буквата Ж, буквата девојка, што зографот-краснописец ја нарисал да биде со очи питоми, со раце и нозе раширени, спремна да го познае мажот свој; Оти: си видел жена, сподобие страсно во писмо, клопче отровно, со очи гулабови; со коса како стадо кози, кога слегуваат од Галадската гора; со заби – стадо истрижени овци, кога излегуваат од капење; Оти: вратот ѝ е како кулата Давидова, изградена за оружје: на неа висат илјадници штитови – сѐ штитови на јунаци; градите ѝ се како близначиња од млада срна, кои пасат меѓу кринови; Оти: твојот страстен поглед ѝ дал топлина на буквата-девојка, и таа оживеала, и скокнала од писмото-клопче, па паднала пред твоите нозе и почнала да ти ги бакнува стапалата; Оти, ти рекла: дојди мил мој, да излеземе во полето, да преноќеваме по селата; утре рано ќе појдеме во лозјата, да видиме дали потерала лозата, дали се отвориле пупките, процутеле ли калинките; таму ќе те опсипам со милувања; Оти: иако си му се заветувал на Бога по раѓањето на твојот единствен (сега ја разбирам смислата на нагласката на овој збор во говорот на Лествичникот пред логотетот!), син Лествичникот, си ѝ рекол: „О, колку се убави нозете твои во сандали, ќерко знаменита!
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Тој ги претставува дисидентските односи на еден геј-субјект кон главнотековното родово кодирање на стандардните културни вредности.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
О’Хара тука ја присвојува амбиенталната мелодраматичност на конвенционалниот новинарски дискурс – со неговите изнасилени наслови што привлекуваат внимание, со запенетата фасцинираност од животите на јавните личности и на ѕвездите и со возбуденото чувство на драматика што го внесува во известувањето за тековните настани во вестите – за да го воспостави сопствениот дисидентски однос кон главнотековните жанрови, дискурси и културни облици што ја дефинираат конвенционалната хетеросексуална мажественост.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Песната излезе во неговата збирка Песни за ручек во 1964 година.369 Лана Тарнер паднала! поттрчнував и наеднаш ете заврна и заснежи а ти рече дека паѓал град но град те мава по глава силно, па затоа сепак снежеше и врнеше и толку ми се брзаше да се сретнеме, но сообраќајот беше баш ист ко небоно и одеднаш гледам наслов ЛАНА ТАРНЕР ПАДНАЛА! нема снег во Холивуд и нема дожд во Калифорнија на многу журови ме имало со поведение крајно срамно но не ми се случило да паднам о, Лана, те сакаме станувај.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Зборувам за една песна од Френк О’Хара, геј-поет кој одигра средишна улога во формирањето на таканаречената њујоршка школа на поети, сликари и музичари.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Прво нешто што направив кога излегов во свежата париска вечер беше силно да вдишам воздух.
„Животот од една слива“ од Зорица Ѓеорѓиевска (2014)
Секој збор кажан на мене, или на Ели, или на тато од Вера беше топол, човечки, изразуваше некаква грижа, желба да се излезе во пресрет, да се помогне, да се направи добро.
„Друга мајка“ од Драгица Најческа (1979)
Тетка Рајна, секако, намерно излезе во другата соба и брзо потоа го викна и татко ми таму.
„Друга мајка“ од Драгица Најческа (1979)
Едно претпладне кога Вера и Ели беа излегле в град да купат нешто од продавниците, ја здогледав како влегува во дворот помалата сестра на мајка ми, мојата тетка.
„Друга мајка“ од Драгица Најческа (1979)
Се облече, си ги зеде скулпторските алатки што долго време не ги беше фатил и пак излезе во дворот.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Потоа, претседателот излезе во јавноста со мировен план.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Мажот почна секој ден да излегува во пет наутро за да оди на фабрика, а да се враќа во три за ручек.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Нажалена, со наведната глава излезе во училишниот двор.
„Градинче“ од Бистрица Миркуловска (1962)
НЕДА: (Останува сама на сцената. Потоа, трга бавно да излезе во својата соба. Ја запира гласот од Фезлиев. Неда се стреснува.)
„Црнила“ од Коле Чашуле (1960)
„А, нека извини! Прва вечер децата излегоа во Охрид, а ние останавме сами.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Бидејќи било многу рано, уште не беа развражале куќните луѓе, само татко му беше излегол во дворо, сопрво него го видел и од жал што му паднало, се расплакал.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
По малце време беа растанале сите од куќи и секој по нешто работа работел: мајка му кравите ватила да молзи, невестата му овците ошла да 'и молзи, син му свињите и телците, прлињата 'и испуштило за в гоеда да одат, сестра му куќата ватила да ја мети и гнојо да го врлат.
„Македонски народни приказни“ од Иван Котев (2007)
Ружа го врати недосрканиот грав во тенџерето и излезе во дворот.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Сите три излегоа во исто време, фрлајќи го последниот прекурамен поглед.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
- Држејќи ја Рада за рака двајцата излегоа во ладната декемвриска ноќ, а штрокавата, која веќе беше зашеметена од моќта на алкохолот, тетеравејќи се, се врати на своето место.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Не можејќи да излезе во првиот здив, онака ужасно надојден и разјарен, викот му го распара грлото и згина без одзив.
„Белата долина“ од Симон Дракул (1962)
После ќе излезам во гумното, ќе завртам околу стожерот, вршам околу куќата.
„Пиреј“ од Петре М. Андреевски (1983)
Изветреен си ти, Август, сосем изветреен. Публиката се проѕева кога ќе излезеш во арена.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
„Не знајме партизаните. Сељаните излегоа во Караорман, в планина од ваши силни топови.
„Од борбата“ од Блаже Конески (1950)
За тоа го известив директорот на женскиот оддел на Прифатниот центар за странци, Стево Трајчов, кој ми излезе во пресрет на некои барања во врска со неа, без да инсистира на посебни појаснувања околу тоа.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Кога ќе го видеше човек како шета со рацете в џеб, со кренати раменици, смуртен, со паларијата наклапушена на чело, ќе си помислеше дека човеков е страшно огорчен на животот.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Додека очекуваа да се појави, смислуваа какo сè можат да му угодат: „Ќе му понудиме ова, ќе му речеме она“, велеа, а особено таа, Клотилдина, ќерката, се токмеше, но без некоја задна намера, да му се најде, да му излезе во пресрет.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Но, станав копиле со времето, веќе не ја почитувам.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Полесно е да излезам да го барам тој мост, да излезам во потрага по себе и да се најдам како сега, зашто веќе изодев половина мост меѓу извици и аплаузи, меѓу „Албенис!
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
ХЕРОИН 19.00 Телефонирам и чекам.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Можам да излезам во некој клуб или да одам на работа, но наместо тоа решавам да останам сам за подобро да можам да се концентрирам на белешкиве, испишувајќи го патот на моето хероинско искуство од 10 фунти (некаде околу осмина грам).
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Да се распукне лушпата и пилето да излезе во суровата реалност.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Не озборувам , не ми се излегува во светот на младите.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Ништо повеќе не ми е важно. Вчера излегов во клубот и трагав по она што до пред една година ми правеше задоволство. Не го најдов.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Кога селаните забележаа дека Богдана одамна го нема да излезе во градината, дознаа дека е тешко болен и некои од сожалување почнаа да го посетуваат и да му носат понади.
„Животраг“ од Јован Стрезовски (1995)
Тогаш Богдан излегува во градината и седнува под борот.
„Животраг“ од Јован Стрезовски (1995)
Се гледаше себеси како излегува во ноќта со чекор на месечар кој не ја чувствува тежината на месото.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Се сеќаваше - кога излезе во тоа утро ја заклуча вратата, се сеќаваше, беше убеден во тоа.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Започна во тие години позачестено да го чита Коранот и најчесто да запира на сурата: Бог нема да ги измени луѓето ако не се менуваат самите!
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Се чувствуваше непобеден медитерански лав излезен во арената на животот, кој зад себе ја имаше оставена живата творба, туниската држава, која остана модел во Магреб и Франција, за избегнатата колонијална војна како во Алжир, ги избегна крвавите последици од религиозните судири.
„Амбасади“ од Луан Старова (2009)
Камилски живна, стана од своето место, го поклопи големиот речник пред себе и рече: Во право си, пријателе, животот останува првата и последна проверка за вистината...
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Ќе ги оставиме речниците. Ќе излеземе во стариот дел на градот, по тврдината, во старата чаршија да видиме дали уште живеат османските заемки!
„Балканвавилонци“ од Луан Старова (2014)
Застанати простум пред иконата му се помолиле на Господа и Богородица, па излегле во дворот со јајце вапсано и со светена водица да го поминат имотот и имањето.
„Молика пелистерска“ од Бистрица Миркуловска (2014)
XXVII Еднаш Богуле, кога мајка му беше излезена во полето на работа, ја донесе Злата дома и ја качи на таванот на ѝ покаже што сѐ има на него и каде почесто го проведува времето.
„Јанsа“ од Јован Стрезовски (1986)
Тоа што Ј. -С. Бах на своето прво појавување пред еден така велик крал излегол во патната облека, бидејќи немал време да ја наметне црната музичарска руба, мора да било повод за бројни извинувања.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Тоа се однесува на сѐ, што излегува во книжен облик.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Елена и Лиле излегоа во дворот.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Лекарот, кај кого беше најавена од портирницата, лично ѝ излезе во пресрет.
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
Па ете, ни излезе во пресрет...
„Омраза - длабоко“ од Драгица Најческа (1998)
И со тие мисли ја разбуди Нешка. Ја извади од лулката, виде да не е измокрена, ја намести пак со ќулката и излезе во дворот да види дали се исушија предената.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
— Така, ефенди Трајче, така. Co арно, со мирно, со љубов еден кон друг ќе можеме да живејме и ние и вие. He како оној пезевенк што рековме кај коџабашијата, Ѓуровчето? излегол в планина, ќе плашит мечка со решето.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Преноќева со децата и утрото излезе в село да го најде коџобашијата Трајка и да види до каде е дојдена неговата работа со поплакот.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Уште рано премина и тој преку Црна на Чебренскиот Мост, каде што му излезе во пресрет поп Пејо со десетина вооружени момчиња од земската чета.
„Калеш Анѓа“ од Стале Попов (1958)
Околу тебе возат исклучително љубезни, весели и полнички луѓе со каубојски шешири, кои веднаш би ти излегле во пресрет кога би им се обратил - но ти не знаеш ни каде би тргнал ни до каде би стигнал.
„Бед инглиш“ од Дарко Митревски (2008)
Братот лекар сакаше да ме пре­ду­преди, но со сестра ми излезе во друга соба.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Китан, жена му и син му Анко ја напуштија куќата и излегоа во дворот.
„Злодобро“ од Јован Стрезовски (1990)
Почувствува несовладлива потреба што поскоро да стане и да излезе во изобилието празнична сончевина и чист планински воздух.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
Го викна да излезе во тесното претсобје од куќата што му беше над гаражата.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
А романот излезе во печат дури потоа, со друго име за Паца и во друг град.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
„Маркизата излезе во 5 часот“.5
„Ерато“ од Катица Ќулавкова (2008)
Подведнати и потрчувајќи, низ окопот назад излегоа во шумичката. Не бараа пат.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Пак излегоа во ходникот каде што оној војник делкаше друго јаболко.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Па сепак им беше криво толку што скоро заборавија зошто не им излегоа во пресрет.
„Будалетинки“ од Мето Јовановски (1973)
Трајче излезе во дворот. Му се плачеше, ама ги стискаше забите и не сакаше да го видат како плаче.
„Волшебното самарче“ од Ванчо Николески (1967)
Бидејќи било многу рано, уште не беа развражале куќните луѓе, само татко му беше излегол во двор, со прво него го видел и од жал што му паднало се расплакал.
„Силјан штркот“ од Марко Цепенков (1900)
„Земени се во предвид и таквите случаи“, побрза да му излезе во пресрет службеното лице.
„Желките од рајската градина“ од Србо Ивановски (2010)
Излегов во дворот. Да земам воздух. Но воздух нигде немаше.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
Во продолжение ви го пренесуваме списокот на најпознатите појавувања на Хичкок во сопствените филмови. Станар - во сцената во книжарата Хичкок е свртен со грб кон камерата; при апсењето тој е еден од многуте набљудувачи. Убиство (The Murder 1930) - се појавува на патот. Уцена (Blackmail 1929) - во метро чита весник додека од соседната клупа го посматра едно мангупче. Триесет и девет скалила (The Thirty-Nine Steps 1935) - оди преку улица. Млади и невини (Young and Innocent 1937) - на судската расправа тој е еден од фотографите. Госпоѓата која исчезнува (The Lady Vanishes 1938) - за момент се појавува на лондонската железничка станица. Ребека (1940) - стои покрај телефонска говорница од која се јавува Џорџ Сандерс. Дописник од странство (The Foreign Correspodent 1940) - на улица оди покрај Џоел Меккреј. Господин и госпоѓа Смит (Mr. and Mrs. Smith 1941) - на улица оди крај Роберт Монгомери. Саботер (Saboteur 1942) - крај една трафика. Сенка на сомнежот (Shadow of a Doubt 1943) - во партијата карти во возот тој има Full House. Чамец за спасување (Life Boat 1944) - неговата фотографија во профил се наоѓа во огласниот простор на веникот што го чита Вилијам Бендикс. Маѓепсаниот (Spellbound 1945) - излегува од лифтот во хотелот. Озлогласена (Notorius 1946) - на приемот истура чаша шампањско врз душекот. Случајот Парадин (Paradine Case 1947) - носи голема кутија од виолончело. Јаже (Rope 1948) - оди по обоените делови од улицата. 44 Margina #21 [1995] | okno.mk Во знакот на Јарецот (Under Capricorn 1949) - се појавува двапати; на приемот кај гувернерот, и на скалите на владината палата. Трема (Stage Fright 1950) - на улицата зјапа во Џејн Вајман. Непознати во возот (Strangers on a Train 1951) - влегува во возот и носи контрабас. Се исповедам (I Confess 1953) - минува на врвот на големото скалиште (на кое има, како што забележува Трифо, точно 39 скали!) Повикај У за убиство (Dial M for Murder 1954) - еден од учесниците на групната слика која Реј Миланд му ја покажува на Ентони Давсон. Прозорец кон дворот (Rear Window 1954) - во станот на музичарот го дотерува ѕидниот часовник. Држете го крадецот (To Catch a Thief 1955) - покрај Кери Грант, во автобус. Неволјите со Хари (Trouble with Harry 1956) - оди покрај местото кадешто Џон Форсајт се разделува. Човекот кој премногу знаеше (The Man Who Knew Too Much 1956, римејк на Хичкоковиот филм од 1934) - на плоштадот во Мароко. Погрешен човек (The Wrong man 1957) - Хичкок го раскажува прологот на филмот. Вртоглавица (Vertigo 1958) - преминува улица. Север-северозапад (North by Northwest 1959) - трча по автобусот кој му ја затвора вратата пред нос. Психо (Psycho 1960) - стои пред вратата на трговецот со недвижнини, кај кого е вработена Џенет Ли. Птици (The Birds 1963) - со две кучиња излегува од продавницата за животни. Марни (Marnie 1964) - од хотелската соба излегува во ходникот. Искината завеса (The Torn Curtain 1966) - во хотелскиот хол седи со едно дете во рацете. Топаз (Topaz 1969) - на аеродромот седи во инвалидска количка. Лудило (Frenzy 1972) - еден од посетителите при уводното предавање. Семеен заговор (The Family Plot 1970) - неговата сенка на прозорецот од канцеларијата за статистика на жителството.  http://www.filmsite.org/hitchcockcameos.html Margina #21 [1995] | okno.mk 45 46 Margina #21 [1995] | okno.mkR.D. Laing е (анти)психијатар чие културно влијание е големо и неоспорно.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Тешко ми е да му го видам сега лицето на Дејан, излегува во дворчето со тилот свртен накај мене и само претпоставувам како изгледа неговиот совршен нос, во кој момент ќе се појави некој да го изгушка, а Дејан се врти накај мене, ме гледа со нов огромен завој сред лицето и ми светка со белите заби.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Потоа ги зеде садовите во раце и сè уште мласкајќи од саламата излезе во дворот.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Почнав да ја набљудувам тетка ми, која погледна на рачниот часовник во моментот кога мажот ѝ соопшти каде ќе оди.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
По кратко време, семејството измаршира по невидливите скали зад вратата и излезе во светлиот салон секој со по едно тенџере во рацете.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Зедов едно пенкалце и почнав да пишувам.
„Чкртки“ од Румена Бужаровска (2007)
Си ги зедов книгите и излегов во паркчето пред библиотеката, покрај Вардар.
„Небеска Тимјановна“ од Петре М. Андреевски (1988)
Несомнено дека Британците не можеле толку лесно да се ослободат од идејата за ангажирање на Македонците за свои цели.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Тие сметале дека во случај ако таа информација да излезе во јавноста би имале големи проблеми во објаснувањето пред Југословенската и Грчката влада за британската акција за "употребата на Македонците".
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Зарем тој, кој јa поучуваше селската младина дека настана мигот во кој сите треба да излезат во планина и да се борат за слободата на Македонијa, тој да дезертира?
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
- А зошто си излегол в планина?
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Кога излегоа во лединката, свртија лево.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
- Револуционерно како што разбираш ти, можеби нема, ама тој мене ме праша зошто јас излегов во планините и шумите и јас му кажав...
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Јас излегов во светот оглушен од громот. Цела планина од куќи.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
По патот пишман станав зошто реков Цвета да не излегува во партизани.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Видое, пред да излезе во партизани, беше момок кај нас дома и веруваше дека тој ќе ја земе наградата, му велеше на татко ми: Ќе одам во партизани, ќе ја убијам Виолета и ќе ја земам наградата.
„Три жени во три слики“ од Ленче Милошевска (2000)
Кога ќе излезеше во чаршијата, ако ќајата на занаетчиите не го отпоздравеше, тој помислуваше на пизмата од Тодора, која ете, го следи и надвор од дома и му го поросува патот со остри срчи.
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Се спакував комплетно и отидов во Влае, да се видам со тетките и со Саше особено, оти цел месец нема да се гледаме.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Вечерта, наместо да излезам во град со другарките за последен пат пред заминувањето за Маврово, решив да бидам од кул покул.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Излези во мугрите, излези во ранина На висока, скалиста, снеговита планина, по лицето, снагата ветрот да те милува, мисла ненаслутена в умот да раскрилува.
„Слеј се со тишината“ од Ацо Шопов (1955)
Стани сам во мугрите,излези во ранина, на висока ,скалиста, снеговита планина.
„Слеј се со тишината“ од Ацо Шопов (1955)