е (гл.) - важен (прид.)

Во овие процеси, луѓето се инспирираат меѓусебно едни од други...
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Токму затоа, запознавањето со судската пракса, односно со прецедентното право за работните спорови, е важен и поучен сегмент во борбата на работниците за остварување и заштита на своите права од работен однос.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Ова е збирка случаи на веќе завршени и пресудени работнички спорови, добиени од страна на работници-тужители кои се одважиле да ѝ застанат на патот на бескрупулозноста на своите работодавачи.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Па, никој не им рекол дека им завидува за најспоредната работа во институциите каде, пред сѐ, е важна креативната дејност.
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Само согледувањето на тие своеобразни црти во карактерот, наравите, обичаите, животот, преданијата и јазикот на нашиот народ е важна причина да сме ние против делењето на нашата татковина и за нејзината автономија, зашто дележот ќе ни искорени сѐ што ни е мило и ќе ни наврзе многу противно нешто на нашиот народен дух.
„За македонцките работи“ од Крсте Петков Мисирков (1903)
Оваа изрека е важна, но тешко може да се преведе. Pendu е глаголска именка која значи виси или висечки предмет, предмет што виси. Femelle е суштество од женски род, но, зборот има вулгарно значење.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Технологијата на виртуелната реалност е важна и поради тоа што конечно го рехабилитира допирот, односно тактилното сознавање, и го внесува како важно сетило дури и во областа на дигиталните делови, кои се, според традиционалните претстави, прилично cool, инстантни и стерилни, па затоа одалечени за, за common sense, вулгарниот touch. okno.mk | Margina #15-16 [1995] 35
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
И уште една најисклучителна особеност на староегипетскиот јазик е важна за правење споредба со работата на сонот.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Симон на Димитар Башевски во некои аспекти е можна верзија на Селимовиќевиот Ахмед Нуредин, кој исто така може да се толкува и како раскажувач кому не можеш докрај да му веруваш, кукавица, тип со политички аспирации, човек којшто настапува од интелектуални позиции и на мигови изгледа дека повеќе му е важна универзалната Правда, отколку да се спаси братот.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Ги глодав тенките ковчиња од крилцата долго, бидејќи мевцето брзо падна, ги глодав без да ми е важен ни мирисот, ни вкусот.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Рафрлени од ветар и од претчувствства дека ќе му се случи нешто големо и незаборавно, нешто што ќе е важен дел од историјата на животот и на светот, на небото плачеа жерави.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Габриела Мистрал Фабулата веќе не е важна, Сѐ е кулминација во краткиот живот.
„Забранета книга“ од Веле Смилевски (2011)
Чест ми е што можам да ти ја подарам. Верата не е важна, важно е она што го пишува внатре.”
„Вежби за Ибн Пајко“ од Оливера Николова (2007)
Сакав да му кажам дека е важна обноската, сочувството со другиот, но тој не дочека.
„Братот“ од Димитар Башевски (2007)
Според Кинси, не е важна улогата што ја играте. Се важел полот на вашиот партнер.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
- Љубовта е важна! – повтори неколку пати – Разбра ли – љубовта!
„Авантурите на Дедо Мраз“ од Ристо Давчевски (1997)
Расфрлени од ветар и од претчувства дека ќе се случи нешто големо и незаборавно, нешто што ќе е важен дел во историјата на животот и на светот, на небото плачеа жерави.
„Кловнови и луѓе“ од Славко Јаневски (1956)
О, Господи, не е важна смислата празнина зад шепотот кој демне да избие Вертикалниот отвор е долг и тесен. Тој е мрачен. Нема да протестира.
„МАРГИНА бр. 35“ (1997)
„Чоколадата не е важна. Сликичките се важни.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
„Честиш?“ праша Ташко. „Ама, зошто прашуваш, јади, кога ти даваат!“ кусо одговори Љупчо.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
Љупчо отвораше една по една чоколада, внимателно ги собираше сликичките и ни даде по четири чоколатца.
„Клучарчиња“ од Бистрица Миркуловска (1992)
„На Руската плажа?“, прашувам јас. „Токму на неа“, вели тетин ти и се смешка како победник на кого воопшто не му е важна победата.
„Жената на белогардеецот“ од Србо Ивановски (2001)
„Земјата на потекло не е важна. Локација на седиштето не е важна.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Границата е важна политичка локација.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)